Tekst/film: materiały prasowe
Intimissimi prezentuje niezwykłą kampanię telewizyjną, w której 8 kobiet z różnych krajów wyłonionych z castingu ogłoszonego na profilu Instagram opowiada swoje historię. Celem reklamy było uchwycić różne wizje piękna prawdziwych kobiet.
Od 1996 roku Intimissimi zyskało serca kobiet na całym świecie, oferując im idealną bieliznę na każdą okazję. W ciągu niespełna dwudziestu lat marka otworzyła 1300 sklepów w ponad 30 krajach.
Przez lata Intimissimi tworzyło kampanie i reklamy telewizyjne, których bohaterkami były starannie dobrane modelki i aktorki. W sezonie jesień-zima 2015 Intimissimi zdecydowało się jednak zmienić zasady gry. Tym razem w centrum zainteresowania znalazły się prawdziwe kobiety, które zostały nowymi muzami marki. Osiem różnych kobiet, których wewnętrzne piękno i osobowość odzwierciedlają istotę Intimissimi, wystąpiło w ośmiu oddzielnych reklamach telewizyjnych. Jako nowe ikony opowiadają swoje własne, wyjątkowe historie.
Tak oto narodził się projekt #ImAStory, zapoczątkowany przez trwający od 18 czerwca do 15 lipca social casting na Instagramie.
W formie zdjęcia albo wideo, każda uczestniczka mógł podzielić się swoją historią, w tym również swoimi unikalnymi pasjami. Podczas trwającego prawie miesiąc castingu w social media pojawiło się ponad 15 000 postów. Każdy z nich wyróżniał się nadzwyczajną naturalnością oraz szczerością ze strony kobiet, które dzieliły się tym, co sprawia, że są wyjątkowe.
Spośród nich wyłoniono 8 zwyciężczyń, które zagrały w 8 reklamach telewizyjnych. Zostaną one wyemitowane we Włoszech, Hiszpanii, Rosji, Portugalii, Polsce oraz innych krajach Europy jesienią 2015 roku.
Kim są te kobiety? Właścicielka włoskiego kurortu i podróżniczka, Miriam Ziino; projektantka wnętrz z Włoch, Marsica Fossati; portugalska aktorka Barbara Laurenco; studentka z Hiszpanii Maria Fernandez Rubies; rosyjska baletnica, Liliya Skovorodnikova; florystka z Austrii Fiona Seidl, węgierska kompozytor piosenek Sonya Korbucz oraz trenerka personalna z Polski, Katarzyna Wolska.
Spoty reklamowe, w reżyserii pochodzącego z Kanady Ryana Pallota z RSA Films, wyróżniają się ogromnym luzem i spontanicznością prezentując po prostu osiem kobiet będących sobą i mających na sobie swój perfekcyjny stanik od Intimissimi. Akcja rozgrywa się przy pięknych dźwiękach „Rose in the Wind”, autorstwa Fabrizio Campanelli. Kawałek ten został specjalnie przearanżowany dla projektu #ImAStory.
INTIMISSIMI #ImAStory
Katarzyna Wolska – Polska Muza Intimissimi
Katarzyna Wolska to 28-letnia polska trenerka personalna z Warszawy. Przyjaciele mówią do niej „Kate”. Sport od zawsze był jej wielką pasją. Od kilku lat stał się jej pracą i sposobem na życiem. Katarzyna jakiś czas temu założyła grupę treningową dla kobiet – „Real Girls Team”. Motywuje kobiety do ćwiczenia i dbania o siebie. Jest trenerem nie tylko od sportu, ale również od budowania poczucie pewności siebie.
For Vers-24, Warsaw