Wnętrza klimatycznego mieszkania w wielkomiejskim stylu to tło najnowszej sesji wizerunkowej Wishbone. Minimalistyczna marka biżuterii jak zawsze zaskakuje wyczuciem smaku i wpisuje się z nowościami w obecne trendy. Sezon jesień- zima 2016 to delikatne bransoletki z supełkiem, motywem gwiazdek, delikatne naszyjniki z oryginalnymi zawieszkami, subtelne kolczyki i pierscionki.
Ponadto z okazji 3 urodzin marka Wishbone wprowadzila nową kolekcję Modern. Znajdziemy w niej eleganckie formy kolczykow, oraz srebrne i pozlacane naszyjniki z subtelnymi zakończeniami opadajacymi delikatnie na dekolt. Wszystko perfekcyjnie wykończone z najlepszej jakości srebra i w najwyższej technologii złocenia. W kolekcji Wishbone nie zabrakło również must have sezonu, czyli kolekcji Chokerów stylizowanych na modę lat 90.
Flagowym produktem marki jest kość Wishbone uznawana za talizman przynoszący szczęście i pozytywną energię. Każdy egzemplarz biżuterii Wishbone jest projektowany i wykonywany jest ręcznie, co nadaje mu wyjątkowości i specjalnego znaczenia. Produkty marki pakowane są w eleganckie pudełeczko przewiązane rypsową wstążką. Marka blisko związana jest z takimi nazwiskami jak Zuzanna Bijoch, czy Emilia Nawarecka.
Wszystkie produkty marki wykonane są ze srebra oraz srebra złoconego, próba 925.
FOTO: MIŁKA ŚWITALSKA/ OAT PHOTOGRAPHY
MODEL: WERONIKA SPYRKA / MADE BY MILK AGENCY
STYLE: DAGA SIERAŃSKA/ ZUZA KRASNODĘBSKA WISHBONE TEAM
Biżuterię Wishbone można kupić w sklepie online www.wishbone.pl oraz w partnerskich butikach w całej Polsce.
Tekst: materiały prasowe