Kultowy model Vans – Era z nową technologią komfortu i „super” wygodną podeszwą.
Costa Mesa, CALIF. (2 stycznia 2020 r.) – Model Era wprowadzony przez Vans w 1976 roku pod nazwą #95 dzięki chłopakom z legendarnego teamu Z‑Boys (Tony Alva i Stacy Peralta), to prawdziwy klasyk. Od tego czasu wiele się wydarzyło: wprowadzono znaczące ulepszenia w zakresie budowy butów i znacznie ulepszono ich komfort.
Na sezon wiosna 2020 r. Vans wprowadza nową odsłonę modelu Era. Podwajający stawkę Super ComfyCush Era dosłownie został zbudowany na wspomnianym modelu, wykorzystując podwójną podeszwę zewnętrzną oraz platformę, zapewniając największą wygodę noszenia. W nowych odsłonach butów zastosowano najnowszą i najwygodniejszą technologię Vans, w tym odświeżoną wersję cholewki oraz łączoną konstrukcję z pianki i gumy, zapewniając idealne połączenie wygody i przyczepności. Ponadto ulepszona cholewka posiada uproszczone, jednoczęściowe wnętrze poprawiające stabilizację języka i wspierające śródstopie, a odprowadzające wilgoć materiały zapewniają stopom jeszcze większy komfort na co dzień.
Aby opowiedzieć historię ComfyCush Era, w tym sezonie Vans nawiązał współpracę z artystą Geoffem McFetridge’em, prezentując jego dzieła nawiązujące do idei komfortu. „Komfort to nagroda za kreatywność.” – powiedział McFetridge. „Komfortem nie jest proces, proces jest niewygodny. Komfort to nagroda za podejmowanie wyzwań. Jeśli przez cały czas jest miło, to jest to podejrzane, wiesz o co mi chodzi?”
Najnowsze modele ComfyCush Era są już dostępne. Aby dowiedzieć się więcej o ofercie Vans ComfyCush Era i punktach sprzedaży, odwiedź Vans.eu.
Informacje o Vans
Vans®, marka VF Corporation (NYSE: VFC), proponuje oryginalne obuwie, odzież i akcesoria, tworzone z myślą o sportach akcji. Kolekcje Vans Authentic są sprzedawane w 84 krajach na całym świcie za pośrednictwem sieci filii, dystrybutorów oraz międzynarodowych biur. Vans posiada ponad 2000 punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie, obejmujących własne sklepy, punkty działające w oparciu o koncesję oraz współpracę partnerską. Marka Vans promuje kreatywną autoekspresję w kulturze młodzieżowej poprzez sport, sztukę, muzykę i kulturę streetową. Marka posiada progresywne platformy takie jak Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing, Vans Pool Party, Vans Custom Culture oraz międzynarodowe centrum kultury i muzyki Vans: House of Vans.
Vans, “Off The Wall” Since ’66 – vans.eu
youtube.com/vans
instagram.com/vans_europe
twitter.com/vans_europe
facebook.com/vans_europe
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe