Popularna na świecie marka i globalny lider Levi’s swoje początki miała już w 1853 r. Jej kultowa odzież dżinsowa, w tym oczywiście spodnie, zostały tym razem uchwycone w obiektywie fotografa Jonathana Daniela Pryce’a (@GarconJon) na ulicach podczas Tygodni Mody w Mediolanie, Paryżu i Kopenhadze.
Dzięki projektowi Levi’s Street Style możemy czerpać inspiracje oraz podziwiać nowoczesne, a czasem odważne ale i klasyczne stylizacje gości Tygodni Mody, ale także stylistów czy redaktorów z wykorzystaniem jeansowych ubrań marki Levi’s.
Na fotografiach street style odnajdziemy stylizacje m.in. influencerki Anny Sarlvit z Kopenhagi, która ciemny, postrzępiony u dołu jeans umiejętnie połączyła z beżową marynarką; duńska modelka Cecilie Haugaard wybrała zestawienie z klasyczną, białą koszulą. Jeans klasycznie – bo z białym, prostym t‑shirtem nosi także inna kopenhaska influencerka – Josefine Haaning. Dziennikarz i założyciel szwedzkiego, luksusowego internetowego magazynu martinhanssoncom – Martin Hansson, jeans miksuje najchętniej z kratką (wystarczy tylko spojrzeć na jego kurtkę). Siri Edith Andersson, dziennikarka magazynu Scandinavian MAN sprytnie przemyciła do swojej stylizacji neonowy trend w postaci zielonej, tłoczonej koszuli z krótkim rękawem, spod której wystaje kolejna – czarna, tym razem z długimi rękawami. Na dole dzieje się za to niewiele – zwieńczeniem całości jest tutaj klasyczny, prosty model jeansów Levi’s.
Tekst: Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe