Marka Levi’s® i Beyoncé powracają z kolejnym rozdziałem kampanii REIIMAGINE, celebrując dziedzictwo kultowego denimu oraz artystyczną wizję jednej z najbardziej wpływowych gwiazd muzyki. Nowy spot oraz wyjątkowa sesja zdjęciowa podkreślają ponadczasowy charakter jeansu i jego wszechstronność.
Kampania nawiązuje do kultowych reklam Levi’s®, nadając im nowoczesny wymiar. Po sukcesie pierwszej odsłony, inspirowanej legendarną reklamą „Launderette” z 1985 roku, nadszedł czas na nową interpretację spotu „Pool Hall” z 1991 roku. Za reżyserię ponownie odpowiada Melina Matsoukas – laureatka nagrody GRAMMY i ceniona twórczyni filmowa.
W nowym filmie Beyoncé staje do emocjonującej gry bilardowej przeciwko lokalnemu mistrzowi, którego gra Timothy Olyphant. Zarówno w nagraniu, jak i w sesji zdjęciowej artystka prezentuje kluczowe elementy kolekcji Levi’s®: jeansy Ribcage Wide Leg, kamizelkę Braided Vest oraz trencz Spade. Każdy z tych modeli wyróżniają unikalne detale, podkreślające indywidualizm – motyw przewodni kampanii. Nowa odsłona REIIMAGINE to hołd dla dziedzictwa Levi’s® i zaproszenie do kreatywnego interpretowania mody na własnych zasadach.
„Nie ma innego elementu garderoby, który daje tyle komfortu, oraz jest symbolem nowoczesnej elegancji i amerykańskiego stylu jak denim,” mówi Beyoncé. ”Gdy o tym myślę, pierwsze, co przychodzi mi do głowy, to Levi’s®. W drugim rozdziale naszej współpracy z przyjemnością podjęliśmy się reinterpretacji znanej już narracji, ale tym razem przez pryzmat kobiety, która może być seksowna, odważna i zaciekła w rywalizacji, wszystko na raz. Chcieliśmy uczcić oba jej oblicza: wdzięk i siłę.”
„Levi’s® od zawsze czerpie z bogatej historii denimu, reinterpretując ją w kontekście współczesnych trendów. Reinwencja to fundament naszej marki.” — mówi Kenny Mitchell, globalny dyrektor marketingu Levi’s® w Levi Strauss & Co. — „Pool Hall” to opowieść, która łączy szacunek do tradycji z nowoczesnym podejściem. Chcemy inspirować do personalizacji swoich jeansów i wyrażania w ten sposób własnego stylu.”
Najnowszy rozdział kampanii REIIMAGINE to efekt współpracy wybitnych talentów. Reżyserka Melina Matsoukas, aby uchwycić wizualną esencję „Pool Hall”, współpracowała z nagrodzonym Emmy operatorem Marcellem Révem oraz cenionym fotografem Masonem Poolem. Razem stworzyli opowieść, która wpisuje się w dziedzictwo kultowych kampanii Levi’s®, jednocześnie nadając im nowoczesny charakter.
Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez de la revolućion/PRETTYBIRD.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe