Moda

Beyoncé i Levi’s® ponownie łączą siły – nowa odsłona kampanii REIIMAGINE

 

Marka Levi’s® i Beyoncé powracają z kolejnym rozdziałem kampanii REIIMAGINE, celebrując dziedzictwo kultowego denimu oraz artystyczną wizję jednej z najbardziej wpływowych gwiazd muzyki. Nowy spot oraz wyjątkowa sesja zdjęciowa podkreślają ponadczasowy charakter jeansu i jego wszechstronność.

Beyoncé i Levi's® ponownie łączą siły – nowa odsłona kampanii REIIMAGINE

Bey­on­cé i Levi­’s® ponow­nie łączą siły – nowa odsło­na kam­pa­nii REIIMAGINE

Kam­pa­nia nawią­zu­je do kul­to­wych reklam Levi­’s®, nada­jąc im nowo­cze­sny wymiar. Po suk­ce­sie pierw­szej odsło­ny, inspi­ro­wa­nej legen­dar­ną rekla­mą „Laun­de­ret­te” z 1985 roku, nad­szedł czas na nową inter­pre­ta­cję spo­tu „Pool Hall” z 1991 roku. Za reży­se­rię ponow­nie odpo­wia­da Meli­na Mat­so­ukas – lau­re­at­ka nagro­dy GRAMMY i cenio­na twór­czy­ni filmowa.

W nowym fil­mie Bey­on­cé sta­je do emo­cjo­nu­ją­cej gry bilar­do­wej prze­ciw­ko lokal­ne­mu mistrzo­wi, któ­re­go gra Timo­thy Oly­phant. Zarów­no w nagra­niu, jak i w sesji zdję­cio­wej artyst­ka pre­zen­tu­je klu­czo­we ele­men­ty kolek­cji Levi­’s®: jean­sy Rib­ca­ge Wide Leg, kami­zel­kę Bra­ided Vest oraz trencz Spa­de. Każ­dy z tych mode­li wyróż­nia­ją uni­kal­ne deta­le, pod­kre­śla­ją­ce indy­wi­du­alizm – motyw prze­wod­ni kam­pa­nii. Nowa odsło­na REIIMAGINE to hołd dla dzie­dzic­twa Levi­’s® i zapro­sze­nie do kre­atyw­ne­go inter­pre­to­wa­nia mody na wła­snych zasadach.

Nie ma inne­go ele­men­tu gar­de­ro­by, któ­ry daje tyle kom­for­tu, oraz jest sym­bo­lem nowo­cze­snej ele­gan­cji i ame­ry­kań­skie­go sty­lu jak denim,” mówi Bey­on­cé. ”Gdy o tym myślę, pierw­sze, co przy­cho­dzi mi do gło­wy, to Levi’s®. W dru­gim roz­dzia­le naszej współ­pra­cy z przy­jem­no­ścią pod­ję­li­śmy się rein­ter­pre­ta­cji zna­nej już nar­ra­cji, ale tym razem przez pry­zmat kobie­ty, któ­ra może być sek­sow­na, odważ­na i zacie­kła w rywa­li­za­cji, wszyst­ko na raz. Chcie­li­śmy uczcić oba jej obli­cza: wdzięk i siłę.”

Levi’s® od zawsze czer­pie z boga­tej histo­rii deni­mu, rein­ter­pre­tu­jąc ją w kon­tek­ście współ­cze­snych tren­dów. Rein­wen­cja to fun­da­ment naszej mar­ki.” — mówi Ken­ny Mit­chell, glo­bal­ny dyrek­tor mar­ke­tin­gu Levi’s® w Levi Strauss & Co. — „Pool Hall” to opo­wieść, któ­ra łączy sza­cu­nek do tra­dy­cji z nowo­cze­snym podej­ściem. Chce­my inspi­ro­wać do per­so­na­li­za­cji swo­ich jean­sów i wyra­ża­nia w ten spo­sób wła­sne­go stylu.”

Naj­now­szy roz­dział kam­pa­nii REIIMAGINE to efekt współ­pra­cy wybit­nych talen­tów. Reży­ser­ka Meli­na Mat­so­ukas, aby uchwy­cić wizu­al­ną esen­cję „Pool Hall”, współ­pra­co­wa­ła z nagro­dzo­nym Emmy ope­ra­to­rem Mar­cel­lem Révem oraz cenio­nym foto­gra­fem Maso­nem Poolem. Razem stwo­rzy­li opo­wieść, któ­ra wpi­su­je się w dzie­dzic­two kul­to­wych kam­pa­nii Levi’s®, jed­no­cze­śnie nada­jąc im nowo­cze­sny charakter.

Kam­pa­nia zosta­ła stwo­rzo­na we współ­pra­cy z TBWA\Chiat\Day LA i wypro­du­ko­wa­na przez de la revolućion/PRETTYBIRD.

Tekst/zdjęcia: mate­ria­ły prasowe

Komentarze

komentarzy

Related posts
ModaNewsroom

Levi's® i Studio Ghibli wspólnie stworzyli czarującą kolekcję inspirowaną filmem Księżniczka Mononoke

Kie­dy Stu­dio Ghi­bli wyemi­to­wa­ło w 1997 roku Księż­nicz­kę Mono­no­ke, ten epic­ki film fan­ta­sy zachwy­cił japoń­ską publicz­ność, bijąc rekor­dy oglą­dal­no­ści. Dziś film Hay­ao Miy­aza­kie­go jest uwa­ża­ny za arcy­dzie­ło uwiel­bia­ne na całym świe­cie, za zapie­ra­ją­cy dech w…
Więcej
ModaNewsroom

LEVI’S® PREZENTUJE KAMPANIE „THE GREATEST STORY EVER WORN”.

W tym roku przy­pa­da 150. rocz­ni­ca powsta­nia jean­sów Levi’s® 501®, któ­re śmia­ło może­my nazwać jed­ną z nie­prze­mi­ja­ją­cych ikon świa­to­we­go sty­lu. To wzór, od któ­re­go wywo­dzą się wszyst­kie inne jean­sy. W cią­gu swo­jej 150-let­niej histo­rii model…
Więcej
ModaTrendy

Najnowsza kolekcja Levi’s® na wiosnę lato 2022

W naj­now­szym sezo­nie na wio­snę lato 2022 mar­ka Levi’s® sta­wia przede wszyst­kim na wygo­dę i kom­fort –  wszyst­ko to w praw­dzi­wie sty­lo­wym wyda­niu. A wszyst­ko dla­te­go, że już wio­sną 2022 mar­ka chce przede wszyst­kim przenieść…
Więcej