MOYE – polska marka premium – pozostając wierna filozofii jakości i komfortu, przedstawia najnowszą kolekcję. SOIRÉE to ponadczasowe formy i najbardziej klasyczne dla gatunku mody homewear kolory. Kompozycję eleganckich czerni i bieli dopełnia głęboki, atramentowy odcień granatu.
Szykowne modele wykonane są z delikatnej jedwabnej krepy, a także mięsistej, cieplejszej satyny powstałej z naturalnego jedwabiu i szlachetnej wiskozy. Luźne koszule i długie spodnie idealnie sprawdzą się na chłodniejsze wieczory w domu i poza nim.
SOIRÉE cechuje wysmakowana gra kontrastów w charakterystycznej dla marki minimalistycznej odsłonie. Najsilniejszym akcentem kolekcji jest połączenie bieli z czernią, które jest absolutną nowością w ofercie. Natomiast monochromatyczne modele z matowej krepy z obszyciami z błyszczącej satyny tworzą oryginalne a jednocześnie subtelne propozycje.
Wysokie figi w stylu retro pojawiają się jako szykowna alternatywa dla nocnych szortów.
Nowością są również oversize-owe t‑shirty wykonane z najwyższej jakości naturalnego jedwabiu, które sprawdzą się o każdej porze dnia i nocy.
Najnowsza kampania zachwyca zmysłowością. Tajemniczo przygaszone światło, ciepłe drewno i orientalne motywy są niebanalnym tłem dla kolekcji. Za obiektywem stanęła ponownie Ala Wesołowska (I Like Photo), a twarzą kampanii została eteryczna Olga Nowotarska (AS Management). Za stylizację odpowiadał Jan Kryszczak, a o makijaż oraz włosy zadbała Justyna Szczęsna.
Kolekcja dostępna jest na www.moyestore.com oraz w showroomie marki w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 44/16.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe