MOYE – polska marka specjalizująca się w naturalnym jedwabiu, wprowadza stałą pozasezonową kolekcję – The New Classic, czyli zbiór klasycznych modeli w subtelnie odświeżonej wersji.
Nowa kolekcja powstała z myślą o współczesnych kobietach, które ponadczasowe projekty kochają bardziej niż sezonowe szaleństwa. Szyte w Polsce z najwyższej jakości włoskich jedwabi modele kolekcji The New Classic łączą w sobie minimalizm i funkcjonalność. To staple pieces, które mogą być noszone jako luksusowy homewear lub elegancka odzież na co dzień.
W najnowszej kolekcji MOYE proponuje oryginalną kompozycję kolorystyczną. Przy klasycznej czerni i dobrze znanym pudrowym różu wprowadza złocistą wersję peachy nude oraz odświeżony odcień champagne. Świetliste kolory The New Classic świetnie komponować się będą z muśniętą słońcem skórą.
Obok znanych bestsellerów pojawią się zupełnie nowe akcesoria do włosów. Wśród nich znalazła się spinka z podwójną kokardą Charlotte, gumka z długą szarfą Harper oraz zestaw cienkich gumek Pixie. Nowością jest również jedwabne kimono w odcieniu pudrowego różu oraz elegancka kremowa koszula.
Twarzą kampanii została zmysłowa Myriam (Rebel Models), której zjawiskową urodę uchwyciła w obiektywie Dorota Porębska. Make-upem zajęła się Katarzyny Korszla, a o włosy zadbał Patryk Nadolny.
Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym www.moyestore.com oraz w warszawskim showroomie przy ulicy Nowogrodzkiej 44/16.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe