Piaszczysta plaża Puerto Escondido w słonecznym Meksyku, woda, czarno – białe, surowe kadry, a w roli głównej Ona – ekskluzywna, ręcznie wykonana biżuteria polskiej marki Rosa wspaniale uchwycona w obiektywie Soni Szóstak w kampanii na lato 2021.
Dotychczas minimalistyczna i oszczędna w formie biżuteria w tym sezonie wychodzi na pierwszy plan, zaskakując wyrazistością i antycznymi technikami zdobienia. W ten sposób powstała kobieca, a jednocześnie odważna biżuteria o miękkiej formie, niczym ta przekazywania niegdyś z pokolenia na pokolenie. Agnieszka Rosa wyjątkowo skupiła się na rzemiośle i zupełnie nowych technikach zdobniczych, które w przyszłości być może staną się osobistą pamiątką rodzinną czy talizmanem. Dlatego w najnowszej kolekcji na próżno szukać wymyślnych kształtów i krzykliwych ornamentów – zamiast tego znajdziemy szlachetne formy, które mimo upływu lat nigdy nie stracą na aktualności. W tworzeniu biżuterii wykorzystano jedną z technik ręcznego formowania biżuterii, polegającą na celowym zaburzeniu symetrii i rytmu wybranych form, wykorzystana m.in. przy produkcji sygnetów. To właśnie dzięki nieregularnym krawędziom i wgnieceniom każdy z nich wygląda rzeźbiarsko, a jednocześnie wyjątkowo.
Duża, nieregularna powierzchnia kolczyków Demeter przypominająca taflę płynnego złota to zdecydowanie biżuteria, która przykuwa uwagę, idealnie dopasowując się do owalu twarzy. Zaskoczeniem pewnością będzie ich zmiana koloru, w zależności od kąta załamania światła padającego na kolczyki. Czy może być coś bardziej tropikalnego, niż wakacyjna biżuteria, która jeszcze długo po urlopie będzie przypominać Ci o beztroskich chwilach? Naszyjnik Selene Pearl wykonany z najwyższej klasy pereł morskich Akoya z nowym zapięciem oraz pierścionek Feme w kształcie muszli z koniakowym brylantem w ciepłej, kojarzącej się ze słońcem barwie to idealne dodatki, które każdej stylizacji dodadzą luzu i nonszalancji.
To jednak nie koniec nowości: oprócz najnowszych, zaskakujących modeli biżuterii nie zabraknie dotychczasowych bestsellerów marki Rosa, takich jak chociażby sygnet dostępny do tej pory w wersji z topazem i karneolem, a który w tym sezonie zyskał zupełnie nową oprawę czy naszyjnik z ręcznie wykonanych ogniw – znak rozpoznawczy Rosa. W letniej wersji złote druciki, z których powstały charakterystyczne oczka w kształcie nieregularnej ósemki zostały dodatkowo skręcone, a całość nabrała lekkości.
Kolekcje marki dostępne są w dwóch butikach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu oraz na oficjalnej stronie internetowej www.rosachains.com
Tekst:materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe