Polska marka biżuterii ROSA stworzona przez projektantkę Agnieszkę Rosę to autorskie projekty wykonywane są ręcznie przez mistrzów jubilerstwa w pracowni marki, a jednocześnie niebanalny, charakterystyczny styl. Każdy element powstaje wyłącznie z surowców najwyższej jakości, a marka zyskała uznanie nie tylko w kraju, ale i na świecie. Najnowsza kampania ROSA to sentymentalna podróż po dotychczasowych, najpiękniejszych kolekcjach polskiej marki.
To pierwsza taka międzysezonowa sesja, która idealnie wpisuje się w trend zrównoważonego rozwoju i udowadnia tym samym, że biżuteria jest w stanie przetrwać próbę czasu. Marka udowadnia tym samym, że jej kolekcje są ponadczasowe i każdy może interpretować je na swój sposób, bez względu na zmieniające się trendy i tendencje. To bezprecedensowy dowód na do, że biżuteria jest pozasezonowym elementem naszej garderoby, który dodaje klasy i wspaniale uzupełnia każdy nasz look.
W najnowszej sesji polskiej marki zrealizowanej przez duet fotografów Kulesza&Pik, zainspirowanej naturą i sielskim klimatem ogródków działkowych, wystylizowanej przez Karolinę Gruszecką zobaczymy zatem kultowe modele z poprzednich kolekcji, zinterpretowane w towarzystwie kobiecych, prostych stylizacjach. To sentymentalna podróż do korzeni marki i zabawa strukturami złota – głównego bohatera każdej z kolekcji. ROSA od samego początku bawi się jego formą, a użycie precyzyjnych technik jubilerskich pozwala oddać wrażenie ruchu, nabrać różnych kolorów, a także faktur.
Najnowsza kolekcja jest dostępna w dwóch stacjonarnych butikach marki w Warszawie i Poznaniu oraz na stronie internetowej www.rosachains.com
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka