Minimalistyczna, polska marka biżuterii – Rosa zaprezentowała swoje najnowsze projekty na sezon jesień-zima 2021. Bogactwo sardyńskiego wybrzeża, piękno natury i zjawiskowe formy tworzone przez samą przyrodę – szczególnie skały rzeźbione wiatrem i morskimi falami, niczym gotowe projekty biżuterii stanowiły dla Agnieszki Rosy wiodącą inspirację do stworzenia najnowszej kolekcji. Surowy klimat wyspy natychmiast przywołuje na myśl jeden z ulubionych filmów właścicielki marki – L’Avventura Michelangela Antonioniego.
Nieregularność i plastyczność sardyńskich można dostrzec m.in. w złotych kolczykach Pino, przypominających małe kamyczki. Każda para składa się z dwóch złotych sztyftów o różnym kształcie: wersja z brylantami skrzy się niczym w słońcu krople morskie wody, zaś kolczyki Sabbia przypominają skały podziurawione przez erozję, które swoją nieregularną strukturę zawdzięczają młotkowaniu o zróżnicowanym natężeniu. Pierścionki i bransoletki Brezza są zaś niczym surowa, chropowata powierzchnia kamieni, z czego oplatająca kości nadgarstka bransoletka pięknie dopasowuje się do kształtu dłoni.
Każda z kolekcji marki Rosa wzajemnie się uzupełnia, dlatego też wśród najnowszych propozycji nie zabrakło projektów zainspirowanych ukochanymi modelami Agnieszki z poprzednich sezonów. W nowej odsłonie znajdziemy m.in. minimalistyczne kolczyki koła ozdobione perłą – znak rozpoznawczy marki. Idealnym uzupełnieniem zestawu sygnetów Gaja No.1 i Gaja No.2 będą zaś kolczyki Roccia – kształtem nawiązujące do kamieni obłych – które dzięki widocznym wgnieceniom pięknie załamują światło. Ponadto, po raz pierwszy w mniejszych wersjach znajdziemy ukochane przez klientki wzory kolczyków: Dahlia i Peach. Po raz pierwszy w najnowszej kolekcji znajdziemy także nowe kolczyki koła w wersji maksi o idealnym kształcie, wykonane precyzyjnie przez jedną z włoskich manufaktur jubilerskich. Zwieńczeniem bogatej kolekcji są dwa wyraziste wzory: długie – Neve, wykonane z wyselekcjonowanych pereł rzecznych oraz wysadzane brylantami owalne – Amore.
Dla tych, którzy kochają pierścionki powstały modele Aria o nieregularnym kształcie uzyskanym woskiem syntetycznym, które – podobnie jak trzy warianty modelu Aster – można nosić w zestawach. Prawdziwy kunszt widoczny jest gołym okiem na naszyjniku Ulivo, który wykonano z ręcznie formowanych wypukłych ogniw połączonych za pomocą małych złotych oczek.
Kampania do najnowszej kolekcji marki powstała na jednej z dzikich plaż rejonu Villasimius z udziałem duetu fotografów Kulesza&Pik oraz stylistki Karoliny Gruszeckiej, gdzie surowa, chłodna, porowata powierzchnia skał kontrastowała z połyskującą biżuterią.
Kolekcje, jak i najnowsza kolekcja Rosa jesień-zima 2021 są dostępne w dwóch butikach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu oraz na oficjalnej stronie internetowej marki www.rosachains.com
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe