Potrafisz opowiedzieć jakąś dobrą historię, która zaczyna się tym, że leżałaś na łóżku i skrolowałaś Instagram? No nie. Dobre historie zaczynają się inaczej. Jak? Zobacz nową kampanię kolekcji strojów kąpielowych marki MUUV., LUST FOR THE SUN. To wiele wyjaśnia.
To znów one. Zadziorne, pewne siebie, niepokorne #muuvgirls. Na co dzień wszystko co robią, robią na sto procent. Żyją na najwyższych obrotach i cierpią na chroniczny niedobór liczby godzin w dobie i dni tygodnia… w tygodniu. Czasem nawet i one, zmęczone zimnem i ciągłym zabieganiem, potrzebują zwolnić tempo. I właśnie wtedy zaczynają się ‘te dobre historie’. Spotykają się. Kupują bilet, od ręki. Dokąd? Nie ma znaczenia, ważne jest tylko to, żeby świeciło słońce. I to mocno.
Na wyjazdach chłoną promienie słoneczne każdym skrawkiem skóry i delektują się wszystkim co lokalne i jeszcze im nieznane. Może i trochę przesadzają z tłuszczami, ale czują, że żyją. Nie udają, że dzień bez treningu to dzień stracony. Zwalniają. Poranny stretching na plaży? Oczywiście, ale nie tylko to się dla nich liczy. Zamiast siedzieć w telefonach i obrabiać zdjęcia z treningu w egzotycznych okolicznościach, jedzą ogromne ilości lokalnego jedzenia, wchodzą tam gdzie nie zawsze im wolno, szukają miejscowych surf spotów i buszują na lokalnych marketach w poszukiwaniu zakurzonych dywanów i starych płyt. I wiecie co? Jest im z tym dobrze.
Właśnie o nich opowiada i dla nich powstała najnowsza kolekcja markiMUUV., która powstała z połączenia trzech kluczowych koncepcji. Po pierwsze, nieodpartej potrzeby czucia słońca na skórze, a co za tym idzie: pięknej, równomiernej opalenizny. Po drugie, ubrań, które zakładasz i ‚wyglądasz’, które jesteś w stanie spakować do małego plecaka i ruszyć w świat zgodnie z zasadą #travellight. Takich, które można wreszcie kupić, a nie tylko oglądać na zagranicznych profilach w popularnych serwisach internetowych. Po trzecie, kostiumów, które dobrze wyglądają nie tylko solo, ale także z jeansami czy sukienką. Taka właśnie jest najnowsza kolekcja LUST FOR THE SUN, a w niej 7 modeli kostiumów kąpielowych, sukienki oraz koszulki, w trzech kolorach: klasycznej czerni, opalizującym miodzie i głębokiej, ciemnej zieleni.
KILKA SŁÓW O KOLEKCJI
Nowe modele od poprzednich projektów wyróżniają jeszcze większe wycięcia: figi typu rio (wysoki stan, mocno wykrojone na udach), brazyliany (pięknie eksponujące pośladki), usztywniane biustonosze typu bikini, biustonosze typubondeau (bez ramiączek) i jeszcze głębsze dekolty na plecach. Grubsze, sportowe paski zostały zastąpione ultra cienkimi ramiączkami. Dla podniesienia komfortu noszenia, wprowadzona została podszewka typusecond skin, która doskonale odprowadza wilgoć i jest bardzo przyjemna do skóry. I najważniejsze: materiał, w delikatne prążki, który sprawia, że kostiumy kąpielowe są do pływania, ale i nie tylko. Można je założyć do każdego rodzaju odzieży i wyglądają jak wspaniale skrojone topy. Wszystkie modele wykończone są delikatną wszywką z eko skóry.
Pomimo że biustonosze i figi są sprzedawane osobno, to produkty zaprojektowano tak, że każda góra od kostiumu świetnie współgra z każdym dołem. Co więcej, wszystkie modele pasują również do zeszłej kolekcji.
KOLORY, MATERIAŁ I ROZMIARY
I tym razem nie zabrakło charakterystycznej dla marki klasycznej czerni, ale do gamy kolorów dołączył opalizujący miodowy i głęboka, ciemna zieleń. Te wyjątkowe kolory zostały zrobione na specjalne zamówienie projektantek. Większość kostiumów występuje więc w trzech wariantach kolorystycznych. Wytrzymały materiał, z którego uszyta jest kolekcja LUST FOR THE SUN nie mechaci się, ani nie rozciąga – nawet przy bardzo częstym użytkowaniu. Delikatne gumki wszyte w boki biustonoszy i fig zapewniają perfekcyjne trzymanie i nie zsuwanie się materiału także przy bardzo dużych wycięciach. Większość strojów kąpielowych występują w rozmiarach MINI, XS/S i M/L, XL. Modele biustonoszy bikini są również dostępne w nietypowym rozmiarze BIG CUP, który jest odpowiednikiem tradycyjnego rozmiaru 70F/75E.
MODELE
W skład kolekcji wchodzą trzy stroje jednoczęściowe. Jeden, z bardzo głębokim wycięciem na plecach i po bokach – na delikatnych, cienkich ramiączkach. Drugi, z głębokim dekoltem na plecach w kształcie litery V, oraz ostatni: klasyczny krój z dekoltem na prosto i mocno wykrojonymi biodrami, które optycznie wydłużają nogi. Cztery modele kostiumów dwuczęściowych: klasyczne bikini wiązane na szyję, sportowy top z boczną wstawką (dzięki której stanik doskonale podtrzymuje i modeluje nawet duży biust), biustonosz- opaska wiązany na placach na dużą estetyczną kokardę i ostatni model z przedłużanym stanem na bardzo cienkich ramiączkach. Kolekcję uzupełniają dwie sukienki (zwiewna bawełniana o sportowym kroju i kultowa ‘mała czarna’ o długości 7/8, na górze wykończona stójką) oraz delikatna oversize’owa koszulka.
STORY
Autorką sesji, już po raz trzeci, jest utalentowana fotograf młodego pokolenia, Sonia Szóstak. Ma na koncie m.in. sesje do magazynu Elle, Rolling Stones, Vouge Polska, Harper’s Bazaar. Jest jedna podstawowa rzecz, którą trzeba o niej wiedzieć. Sonia nie robi po prostu zdjęć, Sonia opowiada historie – zupełnie tak jak projektantki MUUV., które nigdy nie projektują po prostu ubrań – tworzą historie dla kobiet, które je opowiadają. Sesja Soni Szóstak w skąpanym słońcem Tel Aviv to tak naprawdę prawdziwa opowieść o nich samych, Kai i Malinie. O dwóch przyjaciółkach, które uwielbiają ze sobą spędzać czas, które pomimo tego, że na co dzień żyją na najwyższych obrotach, umieją po prostu odpuścić i naładować baterie łapiąc wyjazdowe słońce, surfując, chłonąc lokalne życie.
Po raz pierwszy w historii marki, zdjęcia kampanijne nie zostały poddane retuszowi. Projektantki, zmęczone social mediowym trendem upiększania rzeczywistości, postanowiły pokazać #muuvgirls takimi jakimi są. Bo bez względu na rozstępy i inne drobne mankamenty – są piękne.
Nowa kolekcja MUUV. do kupienia już od 23 kwietnia na stronie sklepu internetowego www.muuv.pl
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe