W tym sezonie Converse udowadnia, że w ekipie siła. W globalnej kampanii All the Stories Are True marka przedstawia ekipy
z różnych zakątków świata, które łączy jedno — autentyczność. Każdą z nich wyróżnia nietypowa pasja oraz zajawka na coś innego.
W kampanii wystąpiła peruwiańska ekipa Clan Yggdrasill odtwarzająca inscenizacje walk w strojach skandynawskich wojowników, brazylijska Furnoliche, której członkowie grają w kręgle przebrani za futrzane zwierzaki, oraz powstała w Singapurze grupa Youths in Balaclave, która pomimo młodego wieku już odnosi pierwsze sukcesy w customizacji, a przerobione przez nich produkty znaleźć można między innymi na Dover Street Market.
Marka zrzesza globalną społeczność młodych osób współpracujących z Converse czyli Converse_X. Jej częścią są również osoby z Polski, które napędzają zmiany w kulturze oraz aktywnie działają w design’ie, modzie, fotografii, muzyce czy wideo. Każda z nich jest odważna i wyrazista. Ich poczynania śledzić można na Instagramie pod hasłem #Converse_X_.
W All the Stories Are True nie zabrakło lokalnych akcentów. Do globalnej kampanii wybrana została warszawska Worst Warsaw Derby Team – jedna z pierwszych takich drużyn powstałych w Polsce. Dziewczyny przełamują granicę swoich możliwości, szerzą ideę Roller Derby i zgodnie zapewniają, że na torze wychodzą z nich najdziksze instynkty. Bohaterki wystąpiły w sesji zdjęciowej autorstwa fotografa dokumentalnego Karola Grygoruka w towarzystwie dwóch modeli butów: dopiero co przywróconym VLTG oraz klasycznych Chuck 70 z kolekcji Mission‑V, których stylistyka nawiązuje do legendarnych Converse Voltage. Tym sposobem marka wraca do swoich koszykarskich korzeni. To właśnie dzięki odważnemu wzorowi „bolt chevron” na przełomie lat 1995 – 96 Voltage natychmiast zaznaczyły swoje istnienie na boiskach do koszykówki, zarówno wśród amatorów tego sportu jak i profesjonalnych graczy NBA.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe