Coś dla miłośniczek marki, kosmetyków i nowych technologii.
Tekst: Klaudia Zielińska
Zdjęcia: instagram.com, thenotice.net
Marc Jacobs Beauty stworzył pierwszy internetowy sklep, który jest połączony z Twoim instagramem i adresem mailowym- marcbeauty to profil, gdzie prezentowane są produkty marki, a dzięki hasztagowi #mjbshop można w łatwy sposób stać się właścicielem wybranego produktu, bez konieczności wychodzenia z domu. Jak to działa?
Codziennie wiele z nas (każda?) przegląda zdjęcia zamieszczone na instagramie zostawiając serca, na tych, które wzbudziły nasze zainteresowanie. Blogerzy i sławni ludzie promują produkty oznaczając markę w opisie. Myślimy wtedy- też chcę to mieć! Gdzie oni to kupili? To główny cel promocji, żeby zainteresować klientów. Marc Jacobs Beaty ułatwi Ci szybki zakup swoich produktów.
Profil na Instagramie, łączy się bezpośrednio z witryną internetową na której logujemy się używając tego samego adresu e‑mail co na portalu.
Pomysł i jego funkcjonalność polega na tym, że kiedy polubimy zdjęcie danego produktu nie musimy szukać już jego nazwy, czy zastosowania. Producent wyślę nam wiadomość, w której będą polubione przez nas kosmetyki wraz z nazwą, opisem i możliwością zakupu. To bardzo wygodne rozwiązanie, nasze ulubione kosmetyki nie zginą wśród setek zdjęć. Wystarczy pod zdjęciem produktu, który nas interesuje zostawić komentarz #mjbshop i czekać na wiadomość zwrotną od producenta. Aplikacja świetnie sprawdza się w praktyce, cieszy coraz większym powodzeniem, ponieważ grono fanek marki jest naprawdę duże, a profil na instagramie ma ponad 100 tysięcy obserwujących. Zamieszczane zdjęcia inspirują i świetnie promują produkty. To pierwsza firma, która stworzyła tak ciekawą aplikację, kolejny krok do szybkich zakupów. Skierowany jest do młodszych klientkek ekskluzywnych marek, w wieku 25–35 lat, które cenią nowości technologiczne, siłę internetu i jakoś. Marc Jakobs Beauty funkcjonuje od niedawna, a już stworzył innowacyjną metodę sprzedaży, kosmetyki są efektowne, innowacyjne i świetnej jakości. Aplikacja zdobywa coraz więcej fanów, sami pomysłodawcy mówią, że zainteresowanie przekroczyło ich oczekiwania, dlatego marka stara się ciągle rozwijać i szykuje kolejne niespodzianki.
Sprawdźcie sami! Udanych zakupów!
For Vers-24, Warsaw