ModaNewsroom

Levi’s® Wellthread™ wiosna-lato 2020 – w trosce o środowisko

Od dłuższego czasu moda przestała opierać się jedynie na wykreowaniu najnowszych trendów, produkcji i jak największych zyskach. Projektanci zrozumieli, jak wielkie oddziaływanie biznes mody ma na środowisko naturalne. Duża ilość kolekcji w ciągu roku, presja, jak najszybsza produkcja wywierają kolosalny wpływ (i często choć na pierwszy rzut oka niedostrzegalny) na ekosystem, w którym żyjemy. Marka Levi’s®, uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu już od 1873 roku, znana z najczęściej kopiowanych i uwielbianych spodni na świecie – jeansu, wychodzi na przeciw najnowszym tendencjom i stawia na zrównoważoną modę, a wszystko w trosce o ludzi i środowisko naturalne. 

Marka Levi’s®

 

Naj­now­sza kolek­cja mar­ki – Levi’s® Wel­l­th­re­ad™ zosta­ła stwo­rzo­na i opar­ta głów­nie na odpo­wie­dzial­nym podej­ściu do czte­rech pod­sta­wo­wych tema­tów: mate­ria­ły, ludzie, śro­do­wi­sko i pro­ces. Tym samym kła­dzie nacisk na mniej­sze zuży­cie wody, mniej­szą ilość che­mi­ka­liów, 100% recy­klin­gu i uczci­wą pracę.

Każ­dy ele­ment kolek­cji wyko­na­ny  jest z włók­na konop­ne­go Wel­l­th­re­ad™ , a tak­że wykoń­czo­ne tech­ni­ką Water<Less™, co pozwa­la oszczę­dzić w pro­ce­sie wykań­cza­nia ponad 96% nor­mal­nie zuży­wa­nej wody. Co wię­cej, mate­riał, z któ­re­go stwo­rzo­no ubra­nia nada­je się do recy­klin­gu. Nale­ży jed­nak pamię­tać, że zrów­no­wa­żo­ny roz­wój to nie tyl­ko mate­riał, pro­ces i

śro­do­wi­sko, ale przede wszyst­kim ludzie, bez któ­rych kolek­cja by nie powsta­ła. Dzię­ki ini­cja­ty­wie Worker’s Well-being, Levi Strauss & Co współ­pra­cu­je ze swo­imi dostaw­ca­mi i lokal­ny­mi orga­ni­za­cja­mi, wdra­ża­jąc pro­gra­my ukie­run­ko­wa­ne na wzmoc­nie­nie pozy­cji finan­so­wej, zdro­wia i dobre­go samo­po­czu­cia pra­cow­ni­ków, a tak­że ch rów­no­ści i wza­jem­nej akceptacji.

To jed­nak nie wszyst­ko: na sezon wio­sna-lato 2020, po raz pierw­szy Levi’® Wel­l­th­re­ad™ wpro­wa­dza pro­duk­ty dla kobiet. Kolek­cja opar­ta przede wszyst­kim na neu­tral­nej pale­cie kolo­rów skła­da się m.in. z róż­nych kro­jów spodni, w tym popu­lar­nych Rib­ca­ge, kur­tek typu Truc­ker, t‑shirty i kla­sycz­nych bluz z kap­tu­rem. Męż­czyź­ni za to znaj­dą dla sie­bie m.in. 502™ Slim Taper w kolo­rze natu­ral­nym i indy­go, a inte­re­su­ją­cym ele­men­tem jest nie­ty­po­wa gra­fi­ka na koszul­kach, inspi­ro­wa­na japoń­ski­mi ilu­stra­cja­mi fal oceanicznych.

Wszyst­kie ubra­nia z naj­now­szej kolek­cji Levi’s® Wel­l­th­re­ad™ będą dostęp­ne już od 16 mar­ca 2020 roku w wybra­nych skle­pach i na stro­nie inter­ne­to­wej levi.com

Marka Levi’s® Marka Levi’s® Marka Levi’s® Marka Levi’s®

Tekst: mate­ria­ły pra­so­we, Mar­le­na Wysocka
Zdję­cia: mate­ria­ły prasowe

Komentarze

komentarzy

Related posts
ModaNewsroom

Levi's® i Studio Ghibli wspólnie stworzyli czarującą kolekcję inspirowaną filmem Księżniczka Mononoke

Kie­dy Stu­dio Ghi­bli wyemi­to­wa­ło w 1997 roku Księż­nicz­kę Mono­no­ke, ten epic­ki film fan­ta­sy zachwy­cił japoń­ską publicz­ność, bijąc rekor­dy oglą­dal­no­ści. Dziś film Hay­ao Miy­aza­kie­go jest uwa­ża­ny za arcy­dzie­ło uwiel­bia­ne na całym świe­cie, za zapie­ra­ją­cy dech w…
Więcej
ModaNewsroom

LEVI’S® PREZENTUJE KAMPANIE „THE GREATEST STORY EVER WORN”.

W tym roku przy­pa­da 150. rocz­ni­ca powsta­nia jean­sów Levi’s® 501®, któ­re śmia­ło może­my nazwać jed­ną z nie­prze­mi­ja­ją­cych ikon świa­to­we­go sty­lu. To wzór, od któ­re­go wywo­dzą się wszyst­kie inne jean­sy. W cią­gu swo­jej 150-let­niej histo­rii model…
Więcej
ModaTrendy

Najnowsza kolekcja Levi’s® na wiosnę lato 2022

W naj­now­szym sezo­nie na wio­snę lato 2022 mar­ka Levi’s® sta­wia przede wszyst­kim na wygo­dę i kom­fort –  wszyst­ko to w praw­dzi­wie sty­lo­wym wyda­niu. A wszyst­ko dla­te­go, że już wio­sną 2022 mar­ka chce przede wszyst­kim przenieść…
Więcej