Najnowsza kampania polskiej marki Undress Code autorstwa Soni Szóstak to celebracja piękna rozmaitości kobiecych charakterów. Trzy wyjątkowe modelki – Maja Salamon, Zuzanna Krzątała i Alicja Sekuła odkryły swoje prawdziwe oblicza, podkreślając, że jedyną drogą do osiągnięcia szczęścia jest bycie sobą.
Tworzenie kampanii na sezon Jesień/Zima 2019/20 było procesem artystycznym, w którym każda z osób z teamu dostała pełną swobodę twórczą – to właśnie dzięki temu powstały tak zróżnicowane zdjęcia, oddające tak zróżnicowane osobowości każdej kobiety.
Kampanie Undress Code wyrażają relację marki ze sztuką, która od samego początku była głęboko zakorzeniona w jej DNA. Ujęcia, poczynając od statycznych na jednolitym tle, przez pełne dynamiki w scenografii żywych kolorów, po taneczne historie każdej z dziewczyn odzwierciedlają zarówno wielopoziomowe osobowości i najróżniejsze cechy naszych charakterów, jak i nastroje, które zmieniają się w zależności od naszych potrzeb.
W nowej kolekcji na sezon Jesień/Zima 2019/20 zobaczymy flagowe już̇ body w wielu odsłonach – klasyczne wykonane z najwyżej jakości włoskich i francuskich materiałów, delikatne z przeźroczystej siateczki, z golfem, z wycięciem w kształcie litery „V”, jak i modele niekonwencjonalnie łączące welur z cielistą siateczką. Nowości w postaci topów pasujących do wieczorowych stylizacji i zestawy bielizny zaprojektowane zostały z myślą o potrzebach klientek marki – każdej innej, ale ceniącej sobie komfort i pragnącej przez bieliznę podkreślić swoją pewność siebie. W kolekcji pojawiły się odcienie głębokiego burgundu i nowoczesne połączenie czerni z kolorem nude.
Identyfikując się̨ ze światem sztuki, marka Undress Code wprowadza krótkie kolekcje kapsułowe „Art Capsules” inspirowane twórczością znanych artystów.
Tym razem inspiracją była graficzność prac Wassiliego Kandinskiego odwzorowana w formie tatuaży na ciele modelek.
Undress Code to polska marka powstała z miłości do bielizny stylowej i kobiecej, ale jednocześnie wygodnej – nie będącej tylko tłem codziennej stylizacji, ale jej integralną częścią. W przeciągu zaledwie trzech lat osiągnęła sukces na skalę światową: dzisiaj jej produkty dostępne są w 18 lokalizacjach prestiżowej Galerii Lafayette we Francji, w kilkudziesięciu multibrandowych concept storach: m.in: w Nowym Jorku, Tokio, Londynie, Shanghaju oraz w sklepie internetowym Zalando w 17 krajach. Od tego sezonu kolekcje Undress Code będzie można również kupić w prestiżowym domu handlowym Jelmoli w Szwajcarii.
Wszystkie modele z kampanii dostępne są w sklepie online pod adresem https://undress-code.com/.