Najnowsza kampania polskiej marki Undress Code autorstwa utalentowanej i docenionej już na świecie fotografki – Sonii Szóstak – to hołd dla kobiecej zmysłowości i jej różnorodnej interpretacji. Każdy artysta zaangażowany w jej tworzenie mógł liczyćna pełną swobodę twórczą, wykorzystując swoje doświadczenie i indywidualne spojrzenie na kobiecość.
Undress Code to polska marka powstała z miłości do bielizny stylowej i kobiecej, ale jednocześnie wygodnej – nie będącej tylko tłem codziennej stylizacji, ale jej integralnączęścią. W przeciągu zaledwie dwóch lat osiągnęła sukces na skalę światową: dzisiaj jej produkty dostępne są w 18 lokalizacjach prestiżowej Galerii Lafayette we Francji, w kilkudziesięciu multibrandowych concept storach: m.in: w Nowym Jorku, Tokio, Londynie, Shanghaju oraz w sklepie internetowym Zalando w 17 krajach.
Kobieta Undress Code jest kobietą wyzwoloną i pewną siebie, a bielizna jest dla niej fundamentem codziennej stylizacji. To baza, której nie musi skrywać. Subtelnie jąeksponując odzwierciedla to, jak świetnie czuje się we własnej skórze. Zmysłowośćinterpretuje zgodnie ze swoimi przekonaniami, nie zwracając uwagi na utarte konwenanse. W myśl tej idei powstała kolekcja zapewniająca maksimum komfortu i gwarantująca najwyższą jakość wykonania. Bezszwowe wykończenia, starannie wyselekcjonowane francuskie i włoskie materiały, oryginalny design i różnorodnośćmodeli to kwintesencja Undress Code.
W kolekcji zobaczymy flagowe już body w wielu odsłonach – z golfem o klasycznym kroju, przezroczyste, uzupełniające wieczorową stylizację, z dekoltem w literę „v” czy w wersji z welurowymi pasami w kolorze ognistej pomarańczy i turkusu. Biustonosze oraz pasujące do nich figi nie tylko zapewniają maksimum komfortu, ale i podkreślająnasz charakter i osobowość. Identyfikując się ze światem sztuki, marka Undress Code wprowadza krótkie kolekcje kapsułowe „Art Capsule” inspirowane twórczościąznanych artystów, pokazując że sztuka nie stanowi oddzielnej domeny rzeczywistości, ale może z łatwością przenikać do codziennego życia i towarzyszyć w wykonywaniu nawet pozornie rutynowych czynności.
W obecnym sezonie projekty Undress Code nawiązują do cyklu prac Mondriana, idealnie korespondującego z minimalistyczną estetyką marki. Świadome i przemyślane modowe wybory – analogicznie do dzieł sztuki – mogą okazać się narzędziem do uzewnętrznienia wartości, refleksji czy cech charakteru.
Wszystkie modele z kampanii dostępne są w stacjonarnym sklepie marki przy ulicy Leszczyńskiej 12 w Warszawie oraz w sklepie online pod adresem undress-code.pl.
Credits:
Photo: Sonia Szóstak
Photo Assistant: Szymon Gocławski
Models:
Julia Kuzka / Division
Paulina Kube / Neva Models
Paulina Łachnik / Model Plus
Set design: Michał Zomer
make-up & hair: Kamila Jankowska
make-up & hair assistant: Anastasiia Redchyts
Stylist: Mariola Kasprzak
Retouch: Bieluszko Retouch
Lokalizacja: Daylight Studio Przecławska
Production: Undress Code
Tekst: materiały prasowe