Znana z prostoty i minimalizmu, szwedzka marka COS oprócz oszczędnych w formie ubrań i bielizny od niedawna poszerzyła swój asortyment także o stroje kąpielowe. Najnowsza kampania Casual- Swim – Part zrealizowana tuż przy modernistycznym basenie, niemal gdzieś pośrodku pustyni w części Arizony, w południowo-wschodniej Kalifornii, przywodzi na myśl lata 60 i 70- printy retro, staniki wykończone falbanami, jednoczęściowe, sportowe stroje kąpielowe z paskami na plecach, w marynistyczne paski czy kratę, dwuczęściowe z delikatnymi i dyskretnymi tłoczeniami oraz subtelnymi wiązaniami z tyłu pleców. Dominują formy proste i niewymuszone- z których znany jest COS, a oprócz klasycznej bieli, czerni i granatu, które wiodą prym, nowością są kolory ziemi (khaki, brązy, nude), czerwień czy chabrowy.

Zdjęcia: materiały prasowe
Tekst: Marlena Wysocka