Marka &Other Stories stworzona przez niewielką grupę projektantów, od samego początku pragnie zapewnić kobietom wolność i możliwość wyrażania siebie poprzez ubrania.
Trzy wyjątkowe atelier: Los Angeles, Sztokholm i Paryż oferuje nie tylko ubrania, buty i akcesoria, ale także kostiumy kąpielowe, kosmetyki czy zapachy.
W tak wyjątkowym dniu, jakim jest Międzynarodowy Dzień Kobiet, marka &Other Stories startuje z nową kampanią, którą pragnie zachęcić swoje klientki do refleksji nad swoim wizerunkiem poprzez dzielenie się własnymi autoportretami na Instagramie za pomocą hashtagu #herimageherstory. W tym celu do projektu marka zaprosiła dziewięć fotografek: Gię Coppola, Wang Ziqian, Amanda Charchian, Grace Bukunmi, Lottermann &Fuentes, Wai Lin Tse, Laura Kampman i Ewa-Marie Rundquist, które swoje historie opowiedziały za pomocą absolutnie wyjątkowych autoportretów, dostępnych w edycji limitowanej w formie plakatów. Zyski uzyskane z ich sprzedaży, w tym 1 euro za każdy autoportret udostępniony w marcu na Instagramie z hashtagiem #herimageherstory zostaną przekazane organizacji CARE, która walczy z ubóstwem specjalną troską otaczając kobiety i dziewczęta.
Dzień 8 marca jest wyjątkowy także z innego powodu – w tym dniu &Other Stories obchodzi siódme urodziny. Od powstania w 2013 roku, marka może się pochwalić współpracą z wieloma różnymi, utalentowanymi kobietami. Tylko do tej pory udało się zrealizować wspólne projekty m.in. z Iris Apfel, Leną Dunham, Kate i Laurą z Rodarte czy Kim Gordon.
Tekst: materiały prasowe, Marlena Wysocka
Zdjęcia/wideo: materiały prasowe