Jesienno-zimowa, pierwsza odsłona kolekcji polskiej marki The Odder Side na sezon 2019/20 bardzo nas zaskoczyła. Nie tylko z uwagi na same ubrania – od samego początku dopracowane w najdrobniejszym szczególe, wykonane z najwyższej jakości materiałów z dbałością o detale, ale przede wszystkim z uwagi na wyjątkową kampanię Girls of Paris. Romantyczną, niewymuszoną i naturalną. 20 zwykłych, paryskich dziewczyn i kobiet zostało sfotografowane aparatem analogowym przez Carly Dame.
Tymczasem drugi drop duetu The Odder Side to dobrze znane już, ciepłe swetry o grubym splocie, w tym także znak rozpoznawczy marki – swetry z mocno wyciętymi plecami czy o oversizowe, nowe modele tak uwielbianych przez nas sukienek w czerni czy granacie. Obok klasyków pojawiły się długo wyczekiwane przez nas jeansy z wysokim stanem oraz wełniany, szary płaszcz idealny na jesień. Tym razem, przed obiektywem Carly pozowała twarz najnowszej, drugiej odsłony kampanii – eteryczna blondynka Constance Arnoult.
Tekst: Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe