Młode, silne, niezależne dziewczyny z całego świata prezentują kolekcję Love The Progress i tworzą nową definicję słowa dziewczyna. Zobaczcie z jakim przekazem chcą się z Wami podzielić m.in. aktorka Millie Bobby Brown i polska ekspertka IT Kasia Gola.
19 lutego 2019 – Marka Converse już od dziesięcioleci umożliwia miłośnikom kultowych trampek tworzenie i opowiadanie własnych historii oraz wyrażanie siebie. Tej wiosny, projektanci damskiej linii Converse przedstawiają wyjątkową, kobiecą kolekcję „Love The Progress”, inspirowaną siłą miłości, jedności i wspólnoty.
Kolekcja, stała się inspiracją dla najnowszej odsłony “All The Stories Are True”, która umożliwia kobietom na całym świecie stworzenie nowej definicji słowa dziewczyna. W trakcie poszukiwań, Converse odkrył niesamowite historie kobiet w różnym wieku, które podążają swoją ścieżką. Definiują, co oznacza bycie dziewczyną na własnych zasadach i robiąc to, inspirują inne kobiety.
W kampanii, która startowała 19 lutego znalazły się redefinicje słowa dziewczyna m.in. aktorki i aktywistki Millie Bobby Brown, pierwszej baletnicy tańczącej w hidżabie Stephanie Kurlow, instruktorki kursów samoobrony dla kobiet Qin Yungquan, oryginalnej piosenkarki Naomi Preizler czy ekspertki ds. nowych technologii w modzie Kasi Gola. Każda z nich napisała odręcznie na płótnie modelu Chuck 70 własną definicję słowa dziewczyna:
- Millie Bobby Brown z Wielkiej Brytanii, aktorka i aktywistka. Jej hasło to: “GIRL is powerful”
- Kasia Gola - Polka, prowadząca nowatorskiego bloga GeekGoesChic. Bez problemu odnajduje się w męskim (jak przyjęło się uważać) świecie nowych technologii i pokazuje, że kobiety również świetnie radzą sobie w branży IT. Jest inicjatorką spotkań związanych z modą i technologią w polskich miastach i inspiruje młode kobiety do próbowania swoich sił w dziedzinie nowych technologii. Jej hasło to: “GIRL is disciplined, works hard and achieves”.
- Stephanie Kurlow z Australii, pierwsza w świecie baletnica tańcząca w hidżabie. Jej definicja to „GIRL is influential and a risk taker”.
- Qin Yun Quan z Singapuru, instruktorka samoobrony, zaangażowana w pomoc kobietom w budowaniu ich poczucia siły, aby czuły się bezpieczne. Jej hasło to: „GIRL is a warrior”.
- Naomi Preizler – z Argentyny, wokalistka, która nie chce żyć według zasad innych. Aktywna feministka. Na początku kariery wróżono, że jako kobieta nie osiągnie niczego w muzyce. Do tej pory spotyka się z sytuacjami dyskryminacji ze względu na to jaką muzykę tworzy. Jej hasło brzmi: “GIRL is to be human. Music gave me the strength to make my voice heard”.
Inspiracją do powstania kolekcji „Love The Progress” były kobiety, zarówno te z przeszłości, jak i współczesne, które poprzez swoje historie mają wpływ na kolejne pokolenia.
Kolekcja jest odważna i kobieca. Dzięki połączeniu wyrazistych kolorów, grafik i napisów ma zachęcać kobiety do definiowania siebie na swoich własnych warunkach.
Towarzyszące kolekcji hasło „Keep Loving, Keep Fighting” przekonuje, że poprzez wzajemny szacunek i walkę o równość, miłość zwycięży strach.
Buty są wykonane z wysokiej jakości delikatnej skóry z charakterystycznymi hasłami na gumowej na podeszwie. Kolekcja „Love The Progress” dostępna jest w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach i Arkadii, w Krakowie w Serenadzie i Galerii Krakowskiej, w Trójmieście w Rivierze i Galerii Bałtyckiej, we Wrocławiu we Wroclavii, w Łodzi w Manufakturze, w Poznaniu w Posnanii. Ceny od 439 do 479 złotych.
Śledź informacje o kampanii na profilach Converse na Facebooku i Instagramie oraz #InMyConverse.
O kampanii All The Stories Are True
All The Stories Are True to kampania marki Converse skupiająca się na prawdziwych historiach i prawdziwych ludziach. Marka zachęca do dzielenia się swoimi historiami, w których buty Chuck Taylor są obserwatorem i /lub uczestnikiem zdarzeń.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe