Wolność, autentyczność, samoakceptacja: kampania Zalando wiosna-lato 2019 podkreśla szczerość i wyjątkowość, a zarazem zachęca wszystkich do bycia sobą. Zapadająca w pamięci kampania 360° przekonuje, że nie warto się zmieniać i dostosowywać do innych. Wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa Zalando oferuje swoim Klientom wygodne, bezpieczne i łatwe zakupy bez dodatkowych kosztów za przesyłki i zwroty oraz inspiruje ich do tworzenia własnego stylu bez żadnych kompromisów.
„Zbyt pochopni. Trochę niezdecydowani. Zbyt przezorni. No i co?”: kontrowersyjnie zaczynając od delikatnych przytyków, kampania Zalando zachęca do bycia odważnym i wiernym sobie zamiast przejmowania się opinią innych osób. Mogąc poszczycić się najszerszym asortymentem modowym w Europie, darmową dostawą, darmowym zwrotem w ciągu 100 dni, bezpiecznymi płatnościami i dostępnością prawie 2000 marek, Zalando gwarantuje coraz wygodniejsze i łatwiejsze zakupy online i pozwala każdemu wyrazić własny styl oraz znaleźć dokładnie to, czego szuka.
Zalando skupia się całkowicie na Klientach. Dostosowując się do ich potrzeb i wprowadzając innowacyjne i wygodne usługi, sprawia, że zakupy online są łatwe, przyjemne i po prostu bardziej atrakcyjne. Darmowa dostawa i 100 dni na darmowy zwrot to szansa na przymierzenie wybranych stylizacji w wygodny sposób oraz zatrzymanie tych najbardziej trafionych. Bezpieczne płatności to gwarancja zakupów bez ryzyka, w łatwy sposób.
Spontaniczność – to słowo najtrafniej oddaje charakter reklamy telewizyjnej w reżyserii Jana Gleie. Kamera rejestruje chwile z codzienności prawdziwych ludzi. Bohaterowie spotu reklamowego kręceni są w codziennych sytuacjach, na przykład podczas podróży komunikacją miejską, na ulicy lub po prostu w mieszkaniu. Obrazy w dynamiczny i radosny sposób przedstawiają różnych ludzi, ich różne osobowości i różne style – od sportowego, przez nowoczesną klasykę do awangardy. Każda stylizacja to propozycje kilku międzynarodowych marek dostępnych w Zalando.
Przełamywanie oczywistości i innowacyjność należą do wartości, które opisują postawę Zalando, ale także kampanii wiosna-lato 2019. Jonny Ng, Dyrektor działu Marketing Strategy & Campaigns w Zalando, zauważa że: „Od ponad 10 lat, Zalando pomaga Klientom w wygodny sposób tworzyć ich własny styl, w którym dobrze się czują. Kampanią wiosna-lato 2019, promującą właśnie wygodne zakupy, chcemy zrobić kolejny krok i inspirować ich do podkreślania swojej wyjątkowości i wyrażania swojej tożsamości”.
Kampania będzie emitowana w telewizji, radiu, kanałach online oraz mediach społecznościowych. Zdjęcia do kampanii wykonał Sacha Maric. Eventy prasowe oraz lokalne aktywacje odbywać będą się na wybranych przez Zalando rynkach. Styl to coś więcej niż tylko wygląd. To także deklaracja autentyczności i własnych wyborów, które nie wymagają aprobaty.
TWÓRCY KAMPANII
Produkcja: Nylon Film Berlin
Reżyser: Jan Gleie
Producent wykonawczy: Nadja Bontscheff
Producent: James Lloyd
Zdjęcia: Joao de Botelho
Postprodukcja: BaconX Kobenhagen & SLGH Berlin
Edycja: Ogi Curcic & Bo Isomono
Kolorysta: Hannibal Lang
Dźwięk: Kelvyn Halifax
Koncepcja kreatywna i egzekucja: Mona Herdener / Katharina Kaempfe / Marie Frickel / Milena Steinke / Paulo Martins
Dyrekcja artystyczna: Estelle Pinet
Koncepcja i tekst oryginalny: Paulo Martins & Daniel Bayle
Fotograf: Sacha Maric
Producent wykonawczy: Bernd Bluhme
Stylistka: Kathi Kauder
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe