Zalando prezentuje kampanię „Zwyczajnie nadzwyczajne” promującą szeroki asortyment i dostępność marek z kategorii Premium oraz odzieży, obuwia i dodatków od projektantów. Bohaterowie kampanii to „zwyczajni” ludzie, którzy wybierają „nadzwyczajne” stylizacje, niezależnie od sytuacji, w której się znajdują i od miejsca, w którym mieszkają.
Koncept kampanii nawiązuje do licznych korzyści oferowanych Klientom. Jedną z nich jest największy w Europie asortyment i dostępność produktów z różnych kategorii, które pozwalają na wyrażenie swojego własnego stylu i osobowości. W tym sezonie 17 nowych marek, a wśród nich między innymiSee by Chloé, Mulberry, Elisabetta Franchi, Missoni i Tous, wzbogaci asortyment Premium Zalando. Ta kategoria odgrywa kluczową rolę w misji platformy, która pragnie inspirować i spełniać oczekiwania ponad 25 milionów aktywnych klientów, niezależnie od tego, czy wybierają tylko luksusowe ubrania ‘od projektantów’, czy łączą je z tańszymi produktami.
Kampania „Zwyczajnie nadzwyczajne” przekonuje, że styl jest postawą i sposobem na wyrażenie swojej osobowości za pomocą ulubionych marek, niezależnie od miejsca zamieszkania. Stworzone zdjęcia i krótkie filmy przedstawiają ludzi w codziennych sytuacjach, które w intrygujący sposób kontrastują z ich sposobem ubierania się i stylem – designerskimi stojami przykuwającymi uwagę. Efekt wizualny wzmocniony jest surowym, prawie surrealistycznym kontrastem pomiędzy przyziemną codziennością a niesamowitymi stylizacjami i ekspresją modeli.
Styl ma moc wyrażania tego kim jesteś. Motyw ten jest w sezonie wiosna/lato 2019 powtarzany w kilku kampaniach i bezbłędnie nawiązuje do wyrażanych przez Zalando wartości.
Kampania Zalando „Zwyczajnie nadzwyczajne” rozpoczyna się 4.03.2019 roku i została wyreżyserowana i sfotografowana przez polskiego fotografa Marcina Kempskiego. Za reżyserię materiału video odpowiedzialny jest Ferdinand Feldmann.
Nowe marki Premium w Zalando:
Odzież damska: See by Chloé, Diane von Fürstenberg, Mulberry, Cecilie Cph, ALLEN SCHWARTZ, DL 1961, PAIGE, Elisabetta Franchi.
Odzież męska: HKT (nowa linia Hackett), HAN KJOBENHAVN, Theory, Missoni.
Obuwie damskie: JOOP!, Mulberry, Chatelles.
Obuwie męskie: Premiata, Cheaney.
Akcesoria damskie: See by Chloé, Diane von Fürstenberg, Tous.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe