Polska marka NAGO nieustannie zaskakuje. Oprócz ubrań szytych w Polsce z z certyfikowanych, wysokiej jakości materiałów, które są przyjazne dla skóry i środowiska, NAGO szczególną uwagę zwraca na jakość i praktyczność ubrań, dzięki czemu można się nimi cieszyć przez wiele sezonów.
Tym razem na warsztat NAGO wzięło ubrania do ćwiczeń, tworząc wyjątkową kolekcję ATHLEISURE, osadzoną w stylu lat 90. To eko ubrania przeznaczone do wszelkich sportowych aktywności – od jogi, pilatesu, aż po ćwiczenia na siłowni. Modele idealnie sprawdzą się także jako alternatywa dla klasycznego dresu. Nikt nie ma bowiem wątpliwości, że obecnie dresy, topy i legginsy na stałe osadziły się w modzie i zakładamy je nie tylko do ćwiczeń w domu czy na siłowni – stały się po prostu nieodłączną częścią naszej codziennie garderoby, a granica pomiędzy siłownią, modą uliczną, a domową wygodą od dawna mocno się zaciera. Ostatnimi czasy nie ma bowiem nic istotniejszego, niż wygoda i niczym nieskrępowane ruchy.
Najnowsza, sportowa i stylowa kolekcja marki przenosi nas w szalone lata dziewięćdziesiąte, sięgając jednocześnie po sprawdzone materiały. NAGO zauważyła, że obecnie pozwalamy sobie na większą swobodę w modzie, odważniejsze połączenia i eksperymenty, stopniowo wprowadzając do swojej garderoby nowe, modne elementy. A przecież zabawa modą, to jedna wielka, niekończąca się przygoda! Tym większa jest przyjemność, gdy dodamy do tego dbałość o najwyższej jakości certyfikowane materiały, krajową produkcję i finalny efekt miękkiej, niepodrażniającej skóry bawełny.
ATHLEISURE to przede wszystkim krótkie topy, obszerne dresy, legginsy z gumką, modne bikery i szerokie bluzy. Całość w miksie złamanych kolorów, z których słynie NAGO: nie mogło zabraknąć więc czerni, fioletu, lila, burgundu i całej gamy odcieni nude oraz brązów. Linia dedykowana głównie ćwiczeniom i stworzona w iście sportowym charakterze, wcale nie wyklucza jednak noszenia jej na co dzień.
Sesja zdjęciowa do najnowszej kampanii marki NAGO została zrealizowana w klimacie lat 90-tych, a za artystyczną wizję odpowiada fotografka Michaela Metesová. Przyjemne dla oka zdjęcia to ukłon w stronę fanów fotografii sprzed trzech dekad: niczym nieskrępowane ruchy i dziewczęca spontaniczność, to coś, co definiuje najnowszą kolekcję marki.
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe