Słoneczna Barcelona – serce Katalonii, a w samym środku tętniącej życiem stolicy od porannej kawy i papierosa do wieczornego drinka przy barze podpatrujemy francuską it-girl Chloe Lecareux, twarz najnowszej kampanii „Send me love letters” 303 AVENUE na sezon jesień-zima 2018/19.
W najnowszej kolekcji polskiej marki pojawia się motyw listów miłosnych, stąd nie brak romantycznych topów z bufiastymi rękawami, falban, pudrowego różu, wyrazistych czerwieni i printów: w czerwono-granatowe maki, a także zwierzęcych- na sukienkach czy spódnicach. Jesienią dziewczyna 303 AVENUE nie rezygnuje z kobiecych sukienek na ramiączkach, ale nosi je w zestawie z ciepłymi, oversize’owymi kardiganami. Projektanci zadbali, by oprócz nowości nie zabrakło klasycznych koszul, spodnie typu culotte, a także charakterystycznych dla marki romantycznych sukienek oraz płaszczy.
Subtelna uroda Chloe Lecareux, która została twarzą najnowszej kampanii idealnie komponuje się z klimatycznym charakterem nieoczywistych fotografii wykonanych analogiem a także starym polaroidem, za których obiektywem stanął australijski fotograf – Jonny Seelenmeyer.
303 AVENUE nie zamierza poprzestawać na odświeżonym w 2017 roku logo i postanowiła odświeżyć także wnętrza swojego butiku przy ulicy Mokotowskiej 28 w Warszawie, które stały się teraz znacznie bardziej minimalistyczne. Najnowsza kolekcja polskiej marki na sezon jesień-zima 2018/19 dostępna jest online na oficjalnej stronie www.303avenue.pl, a także stacjonarnie w butiku w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej 28 i w Atrium Starego Browaru w Poznaniu.
Tekst: Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe