Marka COS ma przyjemność przedstawić nowy numer COS magazine na sezon wiosna-lato 2019. Jest to pierwszewydanie magazynu w nowej, wyłącznie cyfrowej postaci. Innowacyjna formuła pozwala publikować treścimultimedialne i interaktywne – pierwszą z nich jest nowa kampania wideo, która umożliwia bezpośredni zakupprezentowanych w niej produktów COS. Motywem przewodnim magazynu w sezonie wiosna-lato 2019 jest światło, początek wszystkiego. Nowy numer jest od dzisiaj dostępny pod adresem costores.com.
Nowe wydanie COS magazine zawiera m.in. kompletną kampanię wizerunkową wiosna-lato 2019, której autorem jest brytyjski fotograf Mark Borthwick. Występują w niej modelka Connie Valese i model Thilo Muller, prezentując stylizacje Hannes’a Hetty nad greckim jeziorem Plastiras. Eteryczne światło i malarskie barwy tworzą jednocześnie finezyjną i surową oprawę nowej kolekcji COS, inspirowanej zmiennymi cechami wody i nieuchwytnością powietrza.
Dodatkowe cztery analogowe fotografie Marka Borthwicka będą prezentowane w wybranych sklepach COS na całym świecie, przez cztery tygodnie od 19 kwietnia 2019 r.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe