Minimalistyczna marka COS z siedzibą w Londynie od samego początku jest uosobieniem innowacyjnego designu z ponadczasowym stylem, oferując nowoczesne, a zarazem funkcjonalne kolekcje dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Jednocześnie, poprzez współprace z uznanymi i rozwijającymi się artystami czy galeriami, marka COS nieustannie aktywnie wspiera tak bliski jej świat sztuki.
Najnowsza kampania na sezon jesień-zima 2020 to seria wyjątkowych portretów, zatytułowana „New Perspectives”, stworzona przez uznanego, stosunkowo młodego (bo zaledwie 30-letniego), londyńskiego fotografa Jacka Davisona. Mimo, że Jack studiował literaturę angielską na Uniwersytecie Warwick, większość czasu poświęcał eksperymentom z aparatem, zaś od 14 roku życia regularnie portretuje ludzi wokół siebie. Davidson na swoim koncie ma już prace dla takich tytułów jak New York Times Magazine, M Le Monde czy brytyjski Vogue. W tym roku, jego drugi album – „Song Flowers” – opublikowano we współpracy z włoskim domem mody Marni.
Przed obiektywem jesienno – zimowej kampanii COS stanęło piętnaścioro przedstawicieli i przedstawicielek współczesnej społeczności kreatywnej, wszyscy w monochromatycznych stylizacjach Clare Richardson. Ubrania zostały przedstawione tak, aby stanowiły jedynie dodatek i podkreślały wartość sfotografowanej na nim postaci, które zostały wyeksponowane na pierwszym planie. I tak, w modeli najnowszej kolekcji COS wcielili się: stylista-wizjoner Ibrahim Kamara, modelki Lara Stone i Sora Choi, poetka Greta Bellamacina, artystka Rhea Dillon, tancerz baletu Isaac Hernández i inni. Ta obsada to prawdziwa mieszanka wybuchowa, pełna kreatywnych postaci uwiecznionych na portretach w wyjątkowym stylu Davisona. Każdą z postaci – choć tak różną od siebie, łączą jednak wspólne idee i wartości, które perfekcyjnie odzwierciedlają otwartość marki COS na współczesną kulturę oraz wizję lepszej przyszłości.
Jak będzie wyglądał sezon jesienno – zimowy według COS? Marka nadal proponuje innowacyjne pomysły, umiejętnie połączone z tradycyjnym krawiectwem, tworząc na nowo własną interpretację klasyki i nowoczesne, a jednocześnie ponadczasowe ubrania na każdą okazję. Kolekcja pełna jest delikatnych odcieni beżu i kremu oraz tonów szarości. Nie brak także elementów w postaci elektrycznego błękitu, żółci czy zielonej sosny. Znajdziemy w niej to, co jesienią i zimą kochamy najbardziej: a więc grubo plecione i kaszmirowe swetry, marynarki oversize, skórzane tuniki i kamizelki oraz bawełniane golfy.
Kolekcja jest już dostępna w sklepach stacjonarnych COS oraz na oficjalnej stronie internetowej marki www.cosstores.com
Tekst: materiały prasowe, Marlena Wysocka