Jedna z największych, wiodących europejskich platform internetowych skupiających modę, beauty i styl życia w jednym miejscu – Zalando, to nie tylko znane na świecie marki, ale i lokalni projektanci. Z pewnością rok 2020 jest dla założonej w Berlinie około 12 lat temu platformy , która nieustannie sięga po więcej – przełomowy, bowiem właśnie teraz Zalando wprowadza do sprzedaży zupełnie nowe marki, zmieniając nazwę kategorii na „Designer”. Efekt najnowszego projektu można zaś podziwiać w kampanii „Real life luxury”.
Wśród nowości, jakie pojawią się na Zalando znajdziemy nie tylko kolekcje premium i dobrze znanych nam już marek luksusowych, ale przede wszystkim minimalistyczne kolekcje Victorii Beckham, oryginalne projekty Mary Katrantzou, Theory, GCDS czy znanej z kobiecych form i naturalności, amerykańskiej marki Cult Gaia. Nie ulega wątpliwości, że uwielbiana przez nas platforma w szybkim tempie staje się jednym z głównych miejsc w sieci, gdy myślimy o modzie. Tylko tu znajdziemy ubrania, akcesoria i kosmetyki w najszerszym asortymencie i w niemal każdym przedziale cenowym, mimo, że Zalando wciąż dynamicznie się rozwija, poszerzając ofertę kategorii luksusowych ubrań i akcesoriów.
Współczesna, a zarazem luksusowa moda to kierunek, w jakim chce podążać Zalando. Stąd charakterystyczne, nowe marki, nazwa kategorii, a także specjalnie dedykowana kampania marketingowa, które wyraźnie podkreślają, że asortyment Designer postrzegany jest obecnie w zupełnie inny, luźniejszy i bardziej przystępny sposób.
Oprócz nowych marek, platforma nieprzerwanie doskonali luksusowe doświadczenia zakupowe klientów w ramach kategorii Designer, przygotowując w tym celu specjalnie dedykowane im treści czy ekskluzywne, oryginalne kampanie. W dodatku, specjalnie zaprojektowane podstrony marek na Zalando, umożliwiają markom premium i luksusowym projektantom zaprezentowanie się na platformie w swoim własnym, charakterystycznym i niepowtarzalnym stylu.
Sama zmiana nazwy kategorii z „Premium” na „Designer” świadczy o nowej strategii Zalando i jej aspiracjach, aby stać się jedną z najważniejszych tego typu platform na świecie. Świadczy o tym już sam wydźwięk nazwy „Designer”, która jest znacznie bardziej inkluzywna i opisuje szeroki asortyment produktów, które Zalando chce oferować swoim klientom. Ogromne zmiany to także świetna okazja do zaprezentowania najnowszej kampanii platformy, która nie tylko przedstawia klientom nowe, dostępne marki, ale przekonuje, że Zalando to najlepsza forma robienia zakupów – bez względu na kategorię. est najlepszą destynacją na zakupy kolekcji z różnych kategorii.
Najnowsza kampania o przewrotnej nazwie „Real life luxury”, wyreżyserowana przez Felixa Cooper niesie uniwersalne przesłanie o tym, że luksus może mieć wiele znaczeń: dla jednych z nas będą to właśnie drogie, ekskluzywne ubrania bądź akcesoria, dla innych czas spędzony z najbliższymi czy ucieczka od zgiełku miasta i obcowanie z naturą. Należy pamiętać, że z pozoru zwykłe, codzienne, drobne rzeczy i doświadczenia mogą być odbierane jako luksusowe. Przed obiektywem, zamiast profesjonalnych modeli zobaczymy zwykłych ludzi, mieszkańców małego, holenderskiego miasta Monnickendam, a wśród nich młodych twórców, obserwatorów ptaków czy kapelę muzyczną, którzy opowiadają o tym, czym jest dla nich luksus w życiu codziennym.
W ramach niecodziennej kampanii Zalando powstał również krótki materiał filmowy, transmitowany w mediach online od 30 sierpnia br., któremu towarzyszą reklamy w prasie, na nośnikach OOH, w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych Zalando. Wyjątkowy koncept real life luxury znajdziecie także na dedykowanej stronie Zalando Designer oraz na profilu @zalando na Instagramie oraz profilu platformy na TikTok.
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia/wideo: materiały prasowe