ModaNewsroom

LeBRAND kampania wiosna-lato 2017

Polska, ekskluzywna marka LeBRAND znana z klasyki, minimalizmu i szlachetnych materiałów, tym razem, choć w kolekcji nie brakuje ponadczasowych czerni, szarości, bieli, beży czy żywej czerwieni oraz charakterystycznych, ponadczasowych i dobrze skrojonych garniturów, wiosną zachęca do odważnej zabawy i kontrowersyjnych połączeń. Kwiatowy print nosimy z kratą, odważnie zestawiamy ze sobą faktury i kolory, a koszule nosimy nonszalancko rozpięte. Absolutnym hitem kolekcji będą za to szerokie, skórzane paski, którymi możemy przepasać marynarki, koszule czy sukienki. Nie brak także charakterystycznych, delikatnych szalików w grochy, nowością za to są bandamki, które podkręcą każdy look nadając mu charakteru.

LeBRAND kampania wiosna-lato 2017 LeBRAND kampania wiosna-lato 2017 LeBRAND kampania wiosna-lato 2017 LeBRAND kampania wiosna-lato 2017 LeBRAND kampania wiosna-lato 2017 LeBRAND kampania wiosna-lato 2017 LeBRAND kampania wiosna-lato 2017 LeBRAND kampania wiosna-lato 2017 LeBRAND kampania wiosna-lato 2017

 Naj­now­sza kam­pa­nia powsta­ła dzię­ki wspar­ciu Łazien­kom Kró­lew­skim w Warszawie. 

pho­to:     Zuza Krjewska
 
model:     Ina/ Neva Models
 
sty­list: Kar­la Gruszecka 
 
makeup&hair:  Ane­ta Kostrzewa
 
sce­no­gra­phy: Anna Szczęsny

Komentarze

komentarzy

Related posts
Moda

Flagowy butik LEBRAND na Mokotowskiej

Pol­ska mar­ka LEBRAND odzna­cza się na pol­skim ryn­ku mody przede wszyst­kim ide­al­ną rów­no­wa­gą – to tutaj mini­ma­lizm i męski cha­rak­ter gar­ni­tu­rów rów­no­wa­żą nie­zwy­kle kobie­ce koszu­le i sukien­ki. To miraż i zaba­wa fak­tu­ra­mi: od per­fek­cyj­nie skrojonych…
Więcej
Moda

Minimalizm ponad wszystko - LEBRAND High Summer 22

Nie­koń­czą­ce się, let­nie dni i wie­czo­ry to coś, na co z utę­sk­nie­niem cze­ka­my cały rok. Kap­su­ło­wa kolek­cja High Sum­mer powsta­ła wła­śnie z myślą o dłu­gich, let­nich dniach i cie­płych wie­czo­rach, a każ­da z pro­po­zy­cji LEBRAND…
Więcej
ModaNewsroom

4 urodziny LeBRAND - 5 rzeczy polskiej marki, w które warto zainwestować

Pol­ska mar­ka ready-to-wear, któ­rej syno­ni­mem jest przede wszyst­kim pro­sto­ta i mini­ma­lizm, zało­żo­na w 2014 roku przez Pau­li­nę Pysz­kie­wicz obcho­dzi wła­śnie swo­je 4 uro­dzi­ny. Z tej oka­zji spo­śród funk­cjo­nal­nych i prak­tycz­nych ubrań,  redak­cja Vers-24 wybra­ła 5…
Więcej