Polska marka LEBRAND odznacza się na polskim rynku mody przede wszystkim idealną równowagą – to tutaj minimalizm i męski charakter garniturów równoważą niezwykle kobiece koszule i sukienki. To miraż i zabawa fakturami: od perfekcyjnie skrojonych jeansów, po bawełniane płaszcze czy delikatne jedwabie. Każdy z projektów LEBRAND to połączenie klasyki, jak i nowoczesnego stylu z jedną, obowiązkową cechą: komfortem noszenia. Tak, by czuć się ubranym, a nie przebranym.
Po kilku sezonach obecności w przestrzeni domu handlowego Mysia 3 w Warszawie, marka wreszcie doczekała się swojego flagowego butiku, którego oficjalne otwarcie odbyło się 22 września na ulicy Mokotowskiej.
I chociaż w dobie popularności zakupów online, wciąż jest to najchętniej wybierana przez nas forma, klienci nieustannie dążą do poznania atmosfery marki, której częścią niewątpliwie jest butik stacjonarny. Dyrektor kreatywna LEBRAND Paulina Pyszkiewicz wyjaśnia, że jej celem było stworzenie miejsca, które dopełniało by estetykę marki, stanowiąc tym samym jej naturalne przedłużenie. A czy mogło być lepsze miejsce, niż sklep przy ulicy Mokotowskiej z witryną wychodzącą na ulicę Koszykową? Nie ulega wątpliwości, ze to najbardziej znany, a jednocześnie najpopularniejszy punkt zakupowy w Warszawie, w dodatku znajdujący się w sąsiedztwie innych, wiodących polskich marek.
DNA marki LEBRAND to przede wszystkim nadawanie klasyce nowoczesnego charakteru, co stanowiło także motyw przewodni przy projektowaniu przestrzeni butiku. We wnętrzach perfekcyjnie wykorzystano zatem część zastanych elementów, tj. lastryko , które zestawiono z oszczędną paletą czerni i bieli. Nad całością dzielnie czuwała architektka wnętrz – Paulina Dziedzic, która zadbała o najmniejsze detale. Flagowy butik marki z pewnością przybliży klientom świat LEBRAND.
Butik LEBRAND znajduje się w Warszawie, przy ul. Mokotowskiej 26 i jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 11–19, zaś w soboty 11–17.
Tekst: materiały prasowe/Marlenę Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe