W poniedziałek, 14 maja, odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji i promującej ją kampanii marki KOPI. Motywem przewodnim są perły o nieregularnych kształtach, które zdobią kolczyki, nausznice, pierścionki i naszyjniki.
Natalia Kopiszka, właścicielka i projektantka marki KOPI, inspiracje najczęściej czerpie ze sztuki. Jej najnowsze propozycje zainspirowane zostały dziełami artysty, Alexandra Calder’a, a konkretniej, ruchomymi rzeźbami przestrzennymi, poruszanymi powiewem powietrza.
Wszystkie modele z najnowszej kolekcji wykonane zostały ze złota lub z metali pozłacanych 24karatowym złotem. Zdobią je perły o niesymetrycznych kształtach, które nadają biżuterii wykończenia jak z dzieł Caldera. Poza kolczykami do złudzenia przypominającymi słynne mobile artysty, wśród projektów nie brakuje także delikatnych naszyjników i pierścionków.
„Mobile, przypominający dzieła Calder’a, zdobił moją witrynę od samego otwarcia butiku. Bardzo chciałam wykorzystać ten motyw także w mojej kolekcji. Stworzyłam więc dosyć nieoczywiste modele kolczyków i przestrzenne nausznice. Nie zrezygnowałam jednak z klasyki. Naszyjnik, czy duże koła wykończone perełką to produkty, które polubią także fanki minimalistycznych form” – tak o swoich najnowszych dziełach mówi projektantka, Natalia Kopiszka.
Klimat najnowszej kolekcji idealnie oddają zdjęcia z promującej ją kampanii, która została wyprodukowana przez warszawski kolektyw New Order. Delikatne, efemeryczne kadry w naturalnym świetle słonecznym przywołują na myśl lekkość i beztroskę, zupełnie jak prace Calder’a, którymi inspirowała się projektantka.
Nowa kolekcja od 14 maja dostępna jest w stacjonarnym butiku KOPI przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl
Zdjęcia: Gosia Turczyńska
Modelka: Nicole/ D’vision
Produkcja: Kasia Kulig / NEW ORDER
Make-up: Iza Kucmierowska
Stylizacja: Natalia Kopiszka
Scenografia: Anna Witko
Tekst: materiały prasowe