Najbardziej rozpoznawalne torby w Polsce i nasz najlepszy towar eksportowy- torebki Zofii Chylak za ponadczasową klasykę i niebanalne kształty pokochały nie tylko modelki. I nic dziwnego, bo te niezwykle przemyślane, ponadczasowe projekty świetnie sprawdzają się na co dzień. Co więcej, zdążyły zdobyć już uznanie i publikacje na całym świecie, m.in. Vogue czy brytyjskiego Harper’s Bazaar.
Projektantka nie zamierza zwalniać tempa i właśnie prezentuje kampanię do swojej szóstej kolekcji, której twarzą została modelka Natalia Siódmak. Wspólnie z nią przed obiektywem Soni Szóstak pojawiły się zwierzęta (nie jest to pierwsza taka kampania)- tym razem… sowa i ozdobne kury! Prócz doskonale znanych kształtów: klasycznych toreb na ramię, shopperów, worków, półksiężyca, a także wężowych tłoczeń i lakierowanych skór, pojawiły się zupełnie nowe. Zofia bawi się nowymi fakturami, wprowadzając do kolekcji 06 kubełek z rączką i długim łańcuszkiem (również w wersji z lakierowanej skóry), plecaki (także w dwóch odsłonach w charakterystyczny „krokodyl) oraz podłużne, pojemne modele z szerokim paskiem, które można wygodnie nosić cross body.
Wszystkie modele pozwalają na eksperymentowanie i swobodę w kreowaniu własnego stylu, przy jednoczesnym zachowaniu ponadczasowej elegancji.
Tekst: Marlena Wysocka