Jedna z najpopularniejszych marek w Polsce – Local Heroes wspólnie z marką Coca-Cola stworzyła limitowaną linię ubrań, w myśl hasła #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.
Dlaczego Local Heroes? Ich projekty zawsze są nietuzinkowe, zaskakujące i oryginalne. To dlatego najczęściej wybierają je osoby odważne, które lubią podkreślać swój indywidualny styl. Najnowsza kolekcja, podobnie jak hasło kampanii Coca-Cola ma zachęcać do bezpośredniego komunikowania swojego sposobu myślenia.
Kolekcja Coca-Cola x Local Heroes składa się z siedmiu elementów: dwóch t‑shirtów i bluz, kurtki bomberki, skarpetek oraz nerki. Wzory w postaci dużych, intensywnych płomieni nawiązują do wizji marek, które nieustannie zachęcają do przełamywania barier i wyrażania własnego stylu. Projekty marki Local Heroes zostały zainspirowane logotypami marki, a całość nawiązuje do stylu z lat 90.
Premiera kolekcji miała miejsce w dniu 27 lutego 2020 roku, na parkingu przy ul. Woronicza. Impreza, dzięki wyjątkowej scenografii i muzyce w pełni oddała charakter kolekcji, podkreślając ważne dla obu marek przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć zabrakło twarzy kampanii, m.in. Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego czy Smolastego. Dobór nie jest przypadkowy, bowiem każdego z Influencerów łączą ważne dla marki: światy mody, filmu i muzyki.
Wyjątkowość całego projektu podkreśla limitowany charakter kolekcji. Od 02 marca każdy będzie mógł wygrać ubrania i akcesoria z najnowszej kolekcji, dostępne w loterii konsumenckiej za pomocą zgłoszeń przez … Messengera Coca-Cola. Odbiór będzie możliwy w placówkach sklepów Sizeer.
Fotograf: Łukasz Pęcak
Makeup: Kasia Biały, Wilson
Fryzury: Adam Szaro, Michał Bielecki
Scenografia: Ładne Rzeczy / Ewelina Rosłaniec / Katarzyna Pielużek
Produkcja: Beniamin Onaszkiewicz, Lucky Luciano Pictures
Tekst: Marlena Wysocka, materiały prasowe
Zdjęcia: materiały prasowe