COS ma przyjemność przedstawić kampanię wizerunkową na sezon wiosna-lato 2019, której autorem jest uznany brytyjski fotograf Mark Borthwick. Jego zdjęcia odzwierciedlają świeżą i swobodną elegancję nowej kolekcji COS, którą modelka Connie Valese i model Thilo Muller prezentują w stylizacjach Hannes’a Hetty.
Nowa kolekcja tworzy doskonałą harmonię z surowym otoczeniem greckiego jeziora Plastiras, które podkreśla inspiracje właściwościami wody i nieuchwytnością powietrza. Motyw natury uwydatnia także sama fotografia Borthwicka: w typowej dla siebie estetyce, autor stosuje różnorodne nasycenia barw oraz eteryczne światło.
Jak substancje w przyrodzie, materiały w kolekcji COS przyjmują różnorodne formy: od zwiewnych po sztywne, od szorstkich po przezroczyste. Specjalną rolę odgrywają faktury i ich wzajemna interakcja. Zestawienie błyszczącego i prześwitującego nylonu było inspirowane blikującym światłem.
Kolekcję jednoczy mineralna paleta kolorystyczna, która odzwierciedla różnorodność krajobrazu. Gamę niebieskości – od powietrznego błękitu po oceaniczne indygo – uzupełniono ciepłymi odcieniami bieli oraz kamiennego i maślanego beżu. Jasne pastele skontrastowano z ciemniejszymi tonami gołębich i burzliwych szarości, a także z bordo i głębokim brązem.
Cała kampanii będzie miała swoją premierę w nadchodzącym wydaniu magazynu COS na sezon wiosna-lato 2019, dostępnym na cosstores.com oraz w sklepach COS od środy 17 kwietnia. Motywem przewodnim nowej publikacji będzie Światło, czyli początek wszystkiego.
Tekst: materiały prasowe