Bunt od dawna był wyrazem odwagi, zrywał z dotychczasowymi ramami i odważnie wprowadzał w nowe i nieznane, a nierzadko i lepsze czasy. Bez buntu nie byłoby rozwoju, a głos społeczeństwa i ludzi wciąż jest najważniejszy. W takim buntowniczym duchu marka H&M prezentuje najnowszą kolekcję Studio AW20 The Refined Rebel, zainspirowaną ludźmi, których styl jest tak wyrazisty i odważny, jak ich sposób bycia.
The Refined Rebel we wspaniały sposób nawiązuje między innymi do tworzącej pod pseudonimem Vernon Lee, XIX-wiecznej pisarki – Violet Paget i jej rezydencji we Florencji. Zupełnie inna, niż dotychczasowe kampanie H&M, marka zrywa z tradycją, zapraszając do współpracy Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, Young Emperors i Mia Kong, z których każdy współtworzył kampanię z innego zakątka globu. Głównym zadaniem przy tworzeniu kampanii była indywidualna interpretacja kolekcji, na swój niepowtarzalny sposób, w którym to indywidualizm odgrywał główną rolę.
Tak powstała kolorowa, buntownicza i nieprzewidywalna kolekcja AW20 – mieszanka rocka, disco i punka lat 70., mocno nawiązująca do androgenicznego stylu Davida Bowie. Bogactwo żywych kolorów, m.in. lazurowego błękitu, zieleni czy jaskrawego różu sprawi, że w kolekcji odnajdziecie zarówno ubrania idealne na szaloną imprezę, jak i perfekcyjnie skrojone garnitury, np. dopasowany niebieski garnitur wykonany z wełny z recyklingu, szary płaszcz z mocno zarysowanymi ramionami czy bluzka z falbanami wykonana z poliestru z recyklingu.
Kolekcja H&M AW20 ma w tym roku szczególnie ważny wydźwięk. To bowiem kolekcja stworzona dla osób, które nie boją się wyrażać siebie, a która pozwala obudzić w sobie buntownika. Z uwagi na panująca pandemię, zespół H&M chcąc dać bohaterom kampanii AW20 swobodę tworzenia i możliwość wyrażenia siebie, pozostawił im wolną rękę w tworzeniu wyjątkowego stylu.
H&M, chcąc propagować ideę buntu w słusznej sprawie, zachęcając do wyrażania siebie poprzez ubrania, zaprojektowała specjalny filtr dedykowany mediom społecznościowym, który ma zachęcić odbiorców do tworzenia własnych stylizacji i dzielenia się nimi ze światem, wspólnie z bohaterami jesienno – zimowej kampanii. Wkrótce, dostępne będą także Gify, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć się jak twarz kolekcji H&M Studio AW20.
H&M Studio AW20 The Refined Rebel będzie dostępna online na hm.com już od 24 września br.
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe