Gwiazdą najnowszej kampanii marki H&M został znany komik Pete Davidson, przynosząc w ten sposób powiew świeżości do mody męskiej. Kampania ta jest wyjątkowa szczególnie dlatego, że mocno akcentuje silny związek między ubraniami i pewnością siebie, jakie odzież daje mężczyznom w codziennym życiu. W niezobowiązujący sposób oddaje świeżą energię światowej mody męskiej, charakteryzując się wolnością słowa i pewnością siebie w osobistym stylu. To zaproszenie do zabawy stylem, odwagi, a także dodawania do swojej ulubionej garderoby zupełnie nowych elementów.
Nową, energetyczną kampanią H&M celebruje nowy ruch w modzie męskiej, który na pierwszym miejscu stawia indywidualny, ponadczasowy styl. W ten sposób pokazuje, że moda męska nie musi być nudna, ale równie energetyczna i pełna świeżości – tak, jak moda damska. Liczy się przede wszystkim wolność w wyrażaniu i pewność siebie. Gdy tradycyjne kody zanikają, a nowe pokolenie odnajduje swój własny język, to właśnie moda męska staje się miejscem, w którym liczy się każda chwila. Nic dziwnego, bo przecież to dzięki modzie możemy wyrazić to, kim jesteśmy – niezależnie od okazji. Amerykański komik przyznał, że współpraca przy kampanii H&M była wspaniałym doświadczeniem, a samo tworzenie zdjęć i materiałów sprawiło mu wiele radości. Podkreślił, że ubrania są wygodne i pozwalają czuć się komfortowo, co jest charakterystyczne dla marki.
Kampania H&M, w której mężczyźni noszą ubrania z nowego sezonu połączone z ulubioną odzieżą z poprzednich kolekcji odzieży męskiej marki wyraża nowe tendecje w modzie, polegające na ewolucji i odważnych deklaracjach. W ten sposób H&M zachęca mężczyzn na całym świecie do korzystania z tego, co już posiadają, kupowania ubrań w stylu vintage, a następnie uzupełniania ich o nowe elementy z kolekcji odzieży męskiej H&M. To holistyczne podejście, które wykracza poza sezonowość, wprowadzając nowy sposób na modę dla nas wszystkich.
Skąd wybór Pete Davidsona na twarz najnowszej kampanii? Pete jest komikiem stand – upowym, aktorem, pisarzem, znanym z eksperymentowania i zabawy modą, a jednocześnie jedną z największych niezwykle utalentowanych gwiazd. Od 20 roku życia występuje w programie Saturday Night Live, a ponadto jest współautorem scenariusza, producentem wykonawczym i odtwórcą głównej roli w filmie King of Staten General Information Island. Pete łączy w sobie wszystko to, co H&M uwielbia w nowym klimacie męskiej odzieży – pewność siebie i zabawę własnym stylem. Jest wiarygodny i inspiruje mężczyzn na całym świecie do samodzielnego kreowania swojego stylu.
Tekst: materiały prasowe/Marlena Wysocka
Zdjęcia: materiały prasowe