Tommy Hilfiger zabiera swoją eksperymentalną kolekcję TOMMYNOW na Paryski Tydzień Mody. Według koncepcji „See Now, Buy Now”, prezentowane projekty będą dostępne w sprzedaży już podczas wydarzenia. Na pokazie przedstawiona zostanie debiutująca kolekcja TommyXZendaya, stworzona we współpracy z globalną ambasadorką, Zendayą.
AMSTERDAM, HOLANDIA (9 stycznia 2019 r.) – marka Tommy Hilfiger, własność firmy PVH Corp. zapowiada eksperymentalny pokaz TOMMYNOW na wiosnę 2019. Wydarzenie to, po raz pierwszy na tygodniu mody w Paryżu, odbędzie się w sobotę 2 marca 2019 r. i zapewni wyjątkowe wrażenia odbiorcom z całego świata. Charakterystyczny dla marki Tommy Hilfiger model „See Now, Buy Now” nieustannie się rozwija: tym razem połączy treści multimedialne z relacją na żywo. Zapewni wyjątkową oprawę kolekcji zarówno online, jak i na miejscu. Paryska edycja TOMMYNOW jest kolejną odsłoną tej platformy w globalnych stolicach mody – po Szanghaju (jesień 2018), Mediolanie (wiosna 2018), Londynie (jesień 2017), Los Angeles (wiosna 2017)
i debiucie w Nowym Jorku na jesień 2016.
„Platforma TOMMYNOW stała się ważną częścią naszej marki, która pozwala całemu światu doświadczyć charakterystycznego dla nas optymizmu, energii i otwartości,” mówi Tommy Hilfiger. „Nie ma lepszego miejsca na premierę pierwszej kolekcji TommyXZendaya niż Paryż. Nowoczesny pokaz typu See Now, Buy Now połączy amerykańskie dziedzictwo, pewność siebie Zendayi oraz malownicze przestrzenie Paryża w jedno niezapomniane przeżycie”.
Pierwsza kolekcja kapsułowa TommyXZendaya na wiosnę 2019, zaprojektowana wspólnie przez Tommy’ego Hilfigera i amerykańską aktorkę i globalną ambasadorkę marki Zendayę, będzie miała swoją premierę właśnie podczas paryskiej edycji TOMMYNOW. Zendaya, która występowała w takich kinowych hitach jak „Spider-Man: Homecoming” oraz „Król Rozrywki”, wnosi do klasycznej estetyki marki swój niepowtarzalny i pewny siebie styl.
Na fali sprzedażowego sukcesu pierwszych pokazów TOMMYNOW, strategia „See Now, Buy Now” marki Tommy’ego Hilfigera jest kontynuowana. Wszystkie prezentowane na wybiegu projekty będą możliwe do kupienia na żywo przez zintegrowany system kanałów zakupowych w ponad 70 krajach, w tym w sklepach TOMMY HILFIGER, online na tommy.com i na profilach społecznościowych marki, a także u wybranych partnerów hurtowych.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe