Melissa przedstawia najnowszą współpracę z The Blonde Salad. Po kultowych kooperacjach z Comme des Garçons, Vivienne Westwood, Karlem Lagerfeldem i Jeremym Scottem, marka jest gotowa na specjalną współpracę. Nawiązała ją z platformą założoną przez jedną z najpopularniejszych blogerek na świecie, Chiarę Ferragni.
Fason wybrany do specjalnej edycji Melissa + The Blonde Salad to Melissa Soul. Model na płaskiej podeszwie wykonany jest w 100% z plastiku, tworzywa w całości zdatnego do recyklingu. Ta limitowana edycja stworzona dla The Blonde Salad jest dostępna w rozmiarach od 37 do 40, w trzech letnich kolorach (różowym, koralowym i czarnym) oraz z niestandardową wkładką z logo powstałej współpracy. Nie zabrakło również charakterystycznego dla butów Melissa, owocowego zapachu.
Model Melissa Soul + The Blonde Salad jest dostępny tylko w sklepie internetowym pod adresem https://shop.theblondesalad.com od 15 czerwca 2018, w cenie 330,00 zł.
Tekst:materiałe prasowe