Marka MAKO prezentuje letnią kolekcję Summer 2023, której kolorystyka zainspirowana jest najpiękniejszymi porankami w roku – tymi ciepłymi momentami w których przyroda łapie pierwsze promienie letniego słońca i budzi się do życia – trawy nabierają kolejnych odcieni zieleni, kwitną owoce i otwierają się pąki kwiatów.
Zielona, lekko zroszona rosą pierwsza poranna trawa migocze odcieniami szałwi i srebra. Paleta jest spokojna i spójna, nie zakłóca jej żaden niepasujący element. Podobnie jak w przyrodzie, porządek pozostaje zachowany. Do tego zresztą przyzwyczaiła nas marka MAKO – do surowych form, oszczędnej i nowoczesnej gamy barw oraz najwyższej jakości wykonania. W nowej kolekcji skórzane dodatki – buty i torebki zostały zanurzone w trzech kolorach podstawowych, klasycznej czerni, bladej, szałwiowej zieleni oraz w szlachetnym, szczerym srebrze. Gwiazdami tego sezonu są mini torebki w stylu baguette, asymetryczne wariacje klasycznej torebki na ramię oraz niezwykle dopracowana reinterpretacja słynnej dla marki torebki-siatki, która w tym sezonie wykonana jest także z laserowo wycinanej skóry. W gąszczu nowości nie znikną także bestsellerowe klasyki podane w letniej odsłonie – uwielbiane kosze Sorrento, Portofino oraz Saint Tropez, które wyplatane są ręcznie z naturalnych liści palmowych oraz zdobione skórą sprowadzaną z Włoch.
Nowy sezon letni marka otwiera w wielkim stylu i z szeroką ofertą butów. Pojawią się m.in. najbardziej pożądane tej wiosny, klasyczne baleriny wykonane z mięciutkiej skóry i skrojone prawie, że na kształt oryginalnych point, którym zawdzięczają swoją nazwę. Do tego baletki wiązane wokół kostki, ultranowoczesne mule oraz wiele modeli sandałków i szpilek na obcasie. Dobra wiadomość dla tych, którzy śledzą najciekawsze trendy z TikToka – buty od MAKO pojawią się także w kolorze srebrnym!
Swoje inspiracje Ania Sękowska przemyca nie tylko w kolekcji. Od dzisiaj, wszyscy, którzy odwiedzą flagowy butik MAKO przy Mokotowskiej 43, będą mogli zerknąć także na fantazyjną witrynę, którą dla marki wykonała niezwykła artystka, fotografka, autorka obiektów i kolaży – Mirella von Chrupek. Wspólne spotkania, rozmowy o inspiracjach oraz wycieczki w głąb wyobraźni zaowocowały reinterpretacją tego, co stoi za kolekcją – wymodelowane ręcznie, wielkie trawy o organicznych kształtach i zaskakujący baśniowy element – zagubiony srebrny bucik i torebka. Można pokusić się o stwierdzenie, że artystka przymyka do nas oko i sugeruje, że moda jest przede wszystkim podróżowaniem do świata fantazji.
Credits kampanii:
zdjęcia: Borys Synak
modelka: Dobrawa Zowisło / AS Management
stylizacje: Olivia Kijo
Hair & MUA: Kasia Olkowska
Video: Piotr Dębski
Asystenci fotografa: Mateusz Skraba, Mikołaj Chocieszyński Asystent Video: Mateusz Zawieja
Set design: Piotr Piwowar
Retouch: Magda Baran
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe