Moda

Letni POP-UP MAKO

Markę MAKO cenimy przede wszystkim za ponadczasowy, minimalistyczny dizajn i rzemieślnicze podejście do procesu produkcji. W nowym sezonie, Anna Sękowska, założycielka marki, tworzy kolekcję w której główny akcent przypada na kolor. Forma i materiały są takie do jakich klienci MAKO przywykli – surowe i najwyższej jakości. Natomiast elektryzująca, intensywna i soczysta limonka to nowość, która dominuje także w nowym wnętrzu – letnim POP-UPie marki.

Mako pop up store

 

Wraz z pre­mie­rą nowej kolek­cji, mar­ka zmie­nia swo­ją dotych­cza­so­wą loka­li­za­cję. Sta­li klien­ci i klient­ki MAKO wie­dzą, że zmia­na ta nie jest rady­kal­na (to jedy­nie kil­ka numerów w kie­run­ku war­szaw­skie­go Pla­cu Zba­wi­cie­la), za to na pew­no spek­ta­ku­lar­na. Archi­tekt­ki, Anna Marcinkowska-Ziętek i Pau­li­na Świst, posta­wi­ły nacisk na cen­tral­ną część pomiesz­cze­nia. Zbu­do­wa­ły tam wewnętrzną insta­la­cję, która jednocześnie służy, jako miej­sce do eks­po­zy­cji nowości i zewnętrznej witry­ny wystawowej.

Pozo­sta­ła część wnętrza sta­no­wi ide­al­ne tło dla tego co w cen­trum. Bia­łe ściany i neu­tral­na pod­ło­ga w odcie­niach szarości, nie odciągają uwa­gi od tego co najważniejsze w let­nim sezo­nie MAKO – kul­to­wych już (lecz w nowej odsło­nie kolo­ry­stycz­nej) koszy Sor­ren­to, Por­to­fi­no i Saint Tro­pez, waka­cyj­nych sia­tek, które splo­tem przy­po­mi­na­ją rybac­kie sie­ci oraz pięknych kla­pek z miękkiej w doty­ku skóry spro­wa­dza­nej z Włoch.

”Inspi­ra­cją do stwo­rze­nia POP-UPu dla MAKO była wiodąca kolo­ry­sty­ka naj­now­szej, let­niej kolek­cji mar­ki. Chciałyśmy stwo­rzyć eks­po­zy­cję, która zain­try­gu­je, a jednocześnie podkreśli limon­ko­we toreb­ki i buty. Tak powstał pomysł na mono­chro­ma­tycz­ną wyspę i chmu­rę z kwiatów, które koja­rzą się z latem i wypo­czyn­kiem. Wyspa kon­tra­stu­je z bie­lą resz­ty wnętrza i przyciąga wzrok. Ten jed­no­ko­lo­ro­wy total look eks­po­zy­cji limon­ko­wych produktów spra­wia, że trud­no przejść obojętnie obok naj­now­szych mode­li MAKO, a właśnie o to nam cho­dzi­ło.”- Anna Marcinkowska-Ziętek i Pau­li­na Świst/ArchiWisła.

Mako pop up store Mako pop up store Mako pop up store

Adres: Moko­tow­ska 43, Warszawa
Pro­jekt: Anna Marcinkowska-Ziętek i Pau­li­na Świst/ArchiWisła

Zdję­cia: Łukasz Ziętek
Tekst: mate­ria­ły prasowe

Komentarze

komentarzy

Related posts
Moda

Marka MAKO prezentuje letnią kolekcję Summer 2023

Mar­ka MAKO pre­zen­tu­je let­nią kolek­cję Sum­mer 2023, której kolo­ry­sty­ka zain­spi­ro­wa­na jest najpiękniejszymi poran­ka­mi w roku – tymi cie­pły­mi momen­ta­mi w których przy­ro­da łapie pierw­sze pro­mie­nie let­nie­go słońca i budzi się do życia – tra­wy nabierają…
Więcej
ModaMust have

MAKO - kolekcja jesień-zima 2019/2020

Nowa kolek­cja MAKO inspi­ro­wa­na jest uli­ca­mi Pary­ża – mięk­kie for­my tore­bek, zadzior­ne bot­ki czy uro­cze mini-kufer­ki to sub­tel­ny flirt mar­ki ze sty­lem retro. W kolek­cji poza ponad­cza­so­wą czer­nią i mod­ną na wybie­gach bie­lą poja­wia się…
Więcej
ModaNewsroom

Top 5 kampanii polskich marek na sezon wiosna/lato 2016

Choć za oknem wciąż bra­ku­je inten­syw­nych barw i zapa­chów budzą­cej się natu­ry, w powie­trzu od jakie­goś cza­su już wiszą gorą­ce uczu­cia wraz nową ener­gią nad­cho­dzą­ce­go sezo­nu. Masz ocho­tę poczuć rześ­ki powiew świe­żo­ści i aro­mat wiosny?…
Więcej