Nowa kolekcja MAKO inspirowana jest ulicami Paryża – miękkie formy torebek, zadziorne botki czy urocze mini-kuferki to subtelny flirt marki ze stylem retro. W kolekcji poza ponadczasową czernią i modną na wybiegach bielą pojawia się też po raz pierwszy czekoladowy odcień brązu. MAKO, jak co sezon, stawia na mocne, charakterystyczne printy i faktury, które nadają projektom zadziornego charakteru.
W kolekcji ponownie pojawią się bestsellery z poprzedniego sezonu, na które nadal trzeba zapisywać się na listę oczekujących: seksowne nerki, w wielu kolorach, oraz wytłoczone w skórę węża, tym razem m.in. we wzorzyste paski oraz botki w charakterystyczny wzór w krowie łaty, w niektórych modelach dodatkowo ozdobione połyskującymi dżetami. Nowością są akcesoria, wcześniej niedostępne w ofercie MAKO – skórzane opaski na włosy, paski ze zdobionymi klamrami oraz gumki typu scrunchies.
Marka nadal trzyma się swoich korzeni nie tylko w dopracowanych formach, ale też w dbałości o perfekcyjną jakość wykonania – każdy projekt bazuje na miękkości naturalnej, włoskiej skóry z charakterystycznym surowym wykończeniem – znakiem firmowym MAKO. W wyselekcjonowanych manufakturach w Polsce, Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech marka szyje swoje projekty butów i torebek.
Projekty MAKO noszą m.in. Maffashion, Małgorzata Kożuchowska, Kamilla Baar, Kasia Warnke, Dorota Williams, Lara Gessler i Julia Wieniawa. „Popularność ostatniej kolekcji przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Na nasze kowbojki prowadzimy obecnie listy oczekujących.” – mówi Anna Sękowska, założycielka marki. Już teraz dodatki MAKO można kupić nie tylko w naszym kraju, ale także za granicą, w butikach w Berlinie, Helsinkach, Monachium, Stuttgarcie, Kopenhadze i Amsterdamie.
Nowa kolekcja jest w sprzedaży od 15 listopada, dostępna zarówno w butiku on-line na www.mako-store.pl oraz w klimatycznym atelier MAKO, które mieści się na ostatnim piętrze pięknej kamienicy przy ulicy Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.
Nową kolekcję promuje kampania autorstwa Mateusza Stefanowskiego. Stylizacją sesji zajęła się ponownie influencerka Olivia Kijo.
Credits:
Zdjęcia: Mateusz Stefanowski
Modelka: Greta Hajwos / AS Management
Stylizacja: Olivia Kijo
Make up & włosy: Aneta Kostrzewa
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe