Podczas prezentacji w atelier Macieja Zienia, zaproszeni goście mogli przyjrzeć się ekskluzywnej kolekcji butów zaprojektowanej przez projektanta dla marki Baldowski. Projektant po raz pierwszy debiutuje jako fotograf najnowszej sesji wizerunkowej dla marki Baldowski. Utrzymana w minimalistycznym klimacie stanowi piękne tło dla prezentowanych butów.
Podczas prezentacji goście zapoznali się ze specjalnie dedykowaną kolekcją butów zaprojektowaną przez Macieja Zienia dla marki Baldowski. Podczas tworzenia tej kolekcji projektant skupił się na zmysłowych detalach i wycięciach, które nadają lekkości i powabu kobiecej stopie. Tkaniny, które wykorzystano do stworzenia butów, to najwyższej jakości tweedy, wężowe skóry oraz klasyczne zamsze. Zarówno wyściółka, podeszwa, jak i materiał wewnątrz – to skóra naturalna. Oprócz klasyki w kolekcji nie zabrakło nowoczesnych akcentów w postaci transparentnych winylowych elementów. Wśród modeli dominują sandały, czółenka oraz botki.
Podstawę butów stanowią modne w tym sezonie obcasy: słupki i szpilki. Co ważne, mimo ich wysokości, specjalnie wyprofilowane kopyto sprawia, że buty są bardzo wygodne. Kolorystyka kolekcji to przede wszystkim pastele: odcienie różu, beżu i szarości oraz klasyczna biel i czerń. Wielbicielki odważnych kolorów również znajdą coś dla siebie. W kolekcji znalazły się czerwone i kobaltowe czółenka oraz model z printem w panterę. Buty Baldowski by Maciej Zień są synonimem ponadczasowej elegancji tak charakterystycznej dla projektanta.
W ramach Press Day’u dziennikarze i gwiazdy, a mianowicie Maja Ostaszewska, Agnieszka Dygant, Edyta Herbuś, Grażyna Szopołowska, Katarzyna Kowalska, Magdalena Cielecka oraz Katarzyna Warnke oraz popularna modowa blogerka Maffashion mieli okazję zobaczyć kreacje z kolekcji Under Pressure na sezon jesień-zima 2018/19, którą projektant prezentował w lutym na wybiegu. Pokaz uświetnił wtedy zjawiskowy spektakl z aktorką Kasią Warnke, muzą i przyjaciółką projektanta, w roli głównej.
Goście Press Day’u mieli okazję skosztować słodkich przekąsek przygotowanych przez warszawską restaurację St. Benedict. Partnerem wydarzenia była Cisowianka Perlage. Za organizację Press Day’u oraz dbanie o komfort przybyłych gości odpowiadała agencja Blame Us.
Zdjęcia: Maciej Zień i Iga Chojnicka
Modelka: Anna Sakowicz/ Agencja Nevamodels
Makeup: Mokotowska /Ida Sawicka
Tekst: materiały prasowe