Marka Tommy Hilfiger zmienia swoją globalną denim strategię.
AMSTERDAM, HOLANDIA (Listopad 2017) – Marka Tommy Hilfiger, która należy do PVH Corp., zmienia swoją globalną strategie dotyczącą denim. Od kolekcji „Pre-Spring 2018” HILFIGER DENIM zmieni nazwę na TOMMY JEANS. Decyzja ma na celu wykorzystanie możliwości marki w tym sektorze oraz skupienie się na nowej generacji odbiorców. Pokierowana jest obecnym tempem rozwoju marki TOMMY HILFIGER i jej globalnej pozycji na rynku sprzedaży produktów dżinsowych.
„Denim od zawsze stanowił istotną część naszej marki i podstawę jej amerykańskiego dziedzictwa i „cool” stylu” – mówi Tommy Hilfiger. „TOMMY JEANS to hołd składany dawnym kolekcjom, dzięki którym marka stała się „cool” i zaistniała na modowej mapie świata. Wskrzeszenie naszej pierwotnej linii dżinsowej ma na celu podkreślenie historycznego znaczenia jakim był denim dla marki i rolę jaką odegrał w łączeniu świata pop kultury z naszą marką.”
„Udało nam się zbudować mocną w świecie denimu, ponieważ jest on częścią DNA naszej marki, jej historią oraz ma duże poparcie wśród fanów Tommy’ego na całym świecie.” – mówi Avery Baker, dyrektor generalny marki Tommy Hilfiger. „To niezwykle dynamiczny moment w tym sektorze biznesu, dzięki nowej strategii produktowej oraz nową falą „influencerów”. Zmiana nazwy ma na celu podkreślenie naszego zaangażowania we wzrost zapotrzebowania na TOMMY JEANS wśród młodych millenialsów i generacji Z na całym świecie.”
Nazwa TOMMY JEANS została użyta niedawno w kapsułowej kolekcji linii HILFIGER DENIM, w której motywem przewodnim było dawne logo marki – flaga. Od kolekcji „Pre-Spring 18” nazwa ta będzie używana już dla wszystkich kolekcji denim. Nowe logo TOMMY JEANS zawierać będzie ikoniczną „flagę”, którą znają wszyscy.
Kapsułowa kolekcja, która czerpie inspiracje z historycznych projektów i archiwum marki, będzie nadal wchodziła w skład linii TOMMY JEANS i podkreślała nasze dziedzictwo oraz historie denimową poprzez wznawianie ikonicznych stylów i nadawania im współczesnego i młodzieńczego charakteru.
Kolekcja TOMMY JEANS „Pre-Spring” 2018 to ukłon w stronę archiwalnych kolekcji TOMMY HILFIGER. Kolekcja dodaje modowego sznytu i młodzieżowej energii historycznym projektom marki. Wynik tego to nowatorskie połączenie elementów sportowych i stylu „Preppy” – świeże spojrzenie na dżinsowe klasyki w „streetowym” klimacie.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe