Nic tak bardziej nie podkreśla kobiecej niezależności i sensualności, jak dobrze skrojony garnitur. Londyńska marka Racil tę sztukę opanowała do perfekcji- każda kolekcja Racil Chalhoub to połączenie perfekcyjnego, najwyższej jakości krawiectwa i nonszalancji.
Marka powstała w 2015 roku od imienia matki projektantki. Racil utożsamiała ją z kwintesencją elegancji i podziwiała za styl. Racil to przede wszystkim smokingi i garnitury w których Chalhoub zakochała się mieszkając jeszcze jako młoda dziewczyna w Paryżu, swoją siedzibę ma w Londynie.
Pierwsza kolekcja Racil zadebiutowała w Paryżu, gdzie zaprezentowano 15 sylwetek skupionych na wariacjach na temat smokingu, który może być noszony oddzielnie, jak i stanowić komplet w zależności od okazji. Jaki jest świat Racil? Na wskroś kobiecy, w którym elegancja to nie tylko ubranie, ale i postawa, ale także nowoczesny i innowacyjny. Każdy sezon to dla projektantki zupełnie nowa kolekcja i zarazem zupełnie nowa historia. Kolekcje są wprost stworzone do noszenia na wiele sposobów, od rana do wieczora, podkreślając osobowość kobiety Racil- silnej, nonszalanckiej, wszechstronnej i ciekawej świata. Pomimo miłości do garniturów i smokingów, marka wprowadziła także do sprzedaży sukienki, bluzki oraz akcesoria. Przy tworzeniu kampanii Racil przede wszystkim ceni sobie współpracę z zaufanymi muzami, stylistami i fotografami, których traktuje jak prawdziwą rodzinę.
Ubrania Racil można kupić jedynie w prestiżowych domach handlowych (Selfridges, Browns, Montaigne Market, Tsum, Kirna Zabete i Boutique 1) i na platformach takich jak MatchesFashion.com.
Tekst: Marlena Wysocka