Moda

Zac Posen nowym dyrektorem kreatywnym marki GAP

Słynny amerykański projektant i ulubieniec gwiazd Hollywood Zac Posen został nowym wiceprezesem wykonawczym oraz dyrektorem kreatywnym GAP Inc. Jego kreacje nosiły m.in. Sarah Jessica Parker, Michelle Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell czy Rihanna. Wiedza techniczna i latami budowane doświadczenie Zaca Posena, zrewolucjonizowały amerykańską modę i świetnie wpisują się w misję GAP Inc., która od początku istnienia stawia na kreatywność, indywidualność i wyrażanie siebie. To nowy rozdział w kreowaniu amerykańskiej mody!

Zac Posen nowym dyrektorem kreatywnym marki GAP

Zac Posen nowym dyrek­to­rem kre­atyw­nym mar­ki GAP

GAP sły­nie z tego, że jest pro­mo­to­rem wyjątkowo opty­mi­stycz­ne­go wyczu­cia amerykańskiego sty­lu, który wypeł­nia luki między jed­nost­ka­mi, poko­le­nia­mi i kul­tu­ra­mi. Mar­ka od lat sta­wia na podkreślenie indy­wi­du­ali­zmu i kreatywności noszącego, brand nie­ustan­nie się roz­wi­ja i co rusz zapra­sza do współpracy nowych twórców i artystów. Wzmacniając misję mar­ka GAP wraz z początkiem lute­go powo­ła­ła na funk­cję wice­pre­ze­sa wyko­naw­cze­go oraz dyrek­to­ra kre­atyw­ne­go GAP Inc., pro­jek­tan­ta Zaca Posena.

Zac Posen to wie­lo­krot­nie nagra­dza­ny twórca i przedsiębiorca, zna­ny z doskonałości tech­nicz­nej, dbałości o deta­le oraz z projektów podkreślających syl­wet­kę kobiet. W ciągu 25 lat jego roz­le­gła karie­ra obej­mo­wa­ła kre­acje na czer­wo­ny dywan, ubra­nia na co dzień, akce­so­ria oraz pro­jek­ty kostiumów teatral­nych czy tele­wi­zyj­nych. Zasłynął jako twórca dzieł nawiązujących do Zło­te­go Wie­ku Hol­ly­wo­od. Już w wie­ku 21 lat rozpoczął wła­sną działalność modo­wą, debiutując na najważniejszym wyda­rze­niu modo­wym – Fashion Week w Nowym Jor­ku. W krótkim cza­sie zyskał rozpoznawalność wśród największych amerykańskich gwiazd. Kre­acje jego autor­stwa odzna­cza­ły się wyra­fi­no­wa­niem, kla­są i ele­gan­cją. Nosi­ły je m.in. Sarah Jes­si­ca Par­ker, Michel­le Gwy­neth Pal­trow, Naomi Camp­bell czy Rihan­na. Po zamknięciu w 2019 roku autor­skiej mar­ki odzieżowej, dziś Zac Posen powra­ca jako nowy dyrek­tor kre­atyw­ny GAP Inc.

Cie­szę się, że mogę powi­tać Zaca Pose­na, jed­ne­go z naj­bar­dziej zna­nych amerykańskich projektantów, na początku ekscytującego nowe­go roz­dzia­łu dla Gap Inc. Jego wie­dza tech­nicz­na i wyrazistość sty­lu ewo­lu­owa­ły amerykańską modę, dzięki cze­mu świetnie pasu­je on do fir­my, w której nie­ustan­nie pobu­dza­my kreatywność i próbujemy nadać naszym histo­rycz­nym mar­kom nowy kie­ru­nek”, powie­dział Richard Dick­son, pre­zes i dyrek­tor gene­ral­ny Gap Inc.

Jako dyrek­tor kre­atyw­ny Gap Inc., Zac Posen będzie peł­nił rolę “kura­to­ra kul­tu­ry” i kre­atyw­ne­go part­ne­ra Richar­da Dick­so­na, tym samym dołączając do zespo­łu kie­row­ni­cze­go fir­my. “Gap Inc. i jego mar­ki od dziesięcioleci kształ­tu­ją amerykańską modę i popkul­tu­rę (…). Chętnie dołączam do Gap Inc., szczególnie teraz, gdy mar­ka sta­wia na podkreślenie spójności swo­je­go port­fo­lio, które zako­rze­nio­ne jest nie tyl­ko w świetnym pro­duk­cie i nie­zwy­kłych doświadczeniach, ale i w ogrom­nych pokła­dach kreatywności”, powie­dział Zac Posen w komu­ni­ka­cie prasowym.

Wraz z 2024 rokiem mar­ka GAP otwie­ra więc nowy roz­dział w kre­owa­niu amerykańskiej kul­tu­ry, pozostając orędownikiem indywidualności, pio­nie­rem inkluzywności, siłą dobra i wyznaw­cą możliwości.

Tekst/zdjęcia: mate­ria­ły prasowe

Komentarze

komentarzy

Related posts
Moda

Kampania GAP x Jungle zachęca do wyrażania siebie

W naj­now­szej kam­pa­nii na wio­snę 2024 mar­ka odzie­żo­wa GAP łączy siły z bry­tyj­skim zespo­łem Jun­gle oraz autor­ką hitu “Water” Tylą, aby stwo­rzyć nie­po­wta­rzal­ną kolek­cję modo­wą, któ­ra nie tyl­ko pod­kre­śla indy­wi­du­al­ność, ale tak­że cele­bro­wa­nie ory­gi­nal­no­ści poprzez…
Więcej