Surowe, loftowe wnętrze gdzieś na warszawskiej Pradze – czy można było wybrać lepsze miejsce w stolicy na premierę amerykańskiej marki, która właśnie wchodzi na nasz rynek? Poznajcie REDKEN – markę dla wymagających, która oferuje szeroką gamę profesjonalnych produktów do włosów.
Redakcja Vers-24 wzięła udział w niezwykłym evencie inaugurującym produkty do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów w iście nowojorskim stylu. Oprócz całej gamy produktów dedykowanym kobietom, REDKEN posiada szeroką ofertę kosmetyków przeznaczonych wyłącznie dla mężczyzn – REDKEN BREWS.
REDKEN, która na rynku jest już od niespełna 60 lat powstała w wyniku inspiracji amerykańskiej aktorki Pauli Kent, która wspólnie ze swoim fryzjerem – Jheri’m Reddingiem zainicjowała implementację substancji odżywiających i pielęgnujących włosy w kosmetyki do stylizacji. Rozpoczynając od trzech produktów, marka w ciągu kolejnych lat zaczęła rozwijać swoje ekskluzywne technologie proteinowe, by móc obecnie pochwalić się ponad 60 światowymi patentami produktowymi i składnikowymi. REDKEN to proste rozwiązania dostosowane do specyficznych potrzeb włosów, poprzez uch odżywianie wyłącznie wysoce wyselekcjonowanymi składnikami wspierającymi proces wewnętrznej transformacji struktury włosów.
Sukces marki niewątpliwie tkwi w silnej inspiracji modą, amerykańską metropolią i innowacjami, dzięki którym stale podąża ona z duchem czasu, a współpraca z autorytetami w świecie fryzjerstwa, m.in. Josh Wood czy Guido Palau sprawia, że REDKEN jest zawsze tam, gdzie rodzą się najnowsze trendy.
Tekst: Marlena Wysocka, materiały prasowe
Zdjęcia: Grzegorz Pastuszak/materiały prasowe