W dniu 8 kwietnia miało miejsce wyjątkowe wydarzenie marki L’Oréal Professionnel Paris, która będąc liderem w swojej branży, postawiła przenieść uczestników w fascynujący świat fryzjerstwa, ukazując, że jest ono nie tylko rzemiosłem, ale i prawdziwą sztuka, a fryzjerzy – artystami. Tego wieczoru goście mieli okazję zapoznać się z wizją marki i wprowadzonymi w ostatnim czasie nowościami.
Już po przekroczeniu progu przestrzeni, w której miał miejsce event L’Oréal Professionnel Paris, można było odczuć atmosferę towarzyszącą całemu wydarzeniu – wyjątkowe instalacje eksponujące nowe i kultowe produkty, a także dodatkowe elementy budujące tajemniczy, niemal kosmiczny klimat, to coś, co mogli oglądać goście obecni na evencie.
Czarujące nowości
Wśród produktów, które można było zobaczyć, dotknąć i przeczytać o nich, była wprowadzona w 2023 roku gama Absolut Repair Molecular – rewolucyjne rozwiązanie dla włosów zniszczonych, na które składa się trzystopniowa pielęgnacja odbudowująca włosy na poziomie molekularnym. Już po jednym użyciu tych produktów, naprawia 2 lata uszkodzeń włosów!
W ramach ekspozycji zaprezentowano również Dia color – nową koloryzację nabłyszczającą ton w ton. To zupełnie nowa formuła wzbogacona o kwas hialuronowy, zapewniająca efekt odwrócenia utraty melaniny dla 6 tygodni błyszczącego koloru. To wszystko dzięki technologii Melanin Gap Filler, zawartej w koloryzacji Dia color, która daje efekt uzupełnienia ubytków melaniny we włóknie włosa. Dodatkowo, formuła zawiera składniki pochodzenia naturalnego nawet do 92%.
Wystawa nie mogła się obyć bez gamy Metal Detox – profesjonalnej pielęgnacji do każdego rodzaju włosów. Metal Detox zawiera zaawansowaną technologię z glikoaminą, która przenika we włókno włosa, aby wychwycić i zneutralizować metale. Włosy stają się bardziej lśniące, wygładzone i miękkie, a intensywność koloru utrzymuje się przez długi czas. Zaprezentowana została także nowość – Pielęgnacja przed szamponem Metal Detox, która którą uzupełnia 1 milion mikropęknięć w 1 minutę.
Przyszłość w Twoich rękach
W trakcie wydarzenia goście mieli okazję także poznać technologiczne osiągnięcia marki, takie jak Water Saver, czyli słuchawka prysznicowa oszczędzająca do 69% wody podczas usług fryzjerskich, czy niezwykle innowacyjna prostownica parowa, którą zaprezentowana w dwóch wersjach – SteamPod 4 i limitowanego SteamPod 4 Moon Capsule. Urządzenia te są dowodem na to, że L’Oréal Professionnel Paris nie tylko idzie z duchem czasu, ale wręcz przewodzi w rewolucji technologicznej branży fryzjerskiej.
Opieka nad pasją
Jednak wydarzenie to było nie tylko okazją do poznania nowości produktowych. Marka L’Oréal Professionnel Paris podzieliła się również inicjatywami dbającymi o fryzjerów z nieco innej strony. W tym kontekście marka zaprezentowała program Head Up, który oferuje darmowe szkolenia dla fryzjerów, mające na celu zadbanie o zdrowie psychiczne osób pracujących w tym zawodzie.
Zachwycające trendy
Druga część eventu była prawdziwą ucztą dla miłośników sztuki fryzjerstwa. Master Team L’Oréal Professionnel Paris, złożony z wyjątkowych fryzjerów, zaprezentował najnowsze trendy w koloryzacji, strzyżeniach i stylizacji. Wśród aktualnych tendencji pojawia się technika Shadow Root, znana również jako Smudge Root. Fryzjerzy, którzy ją stosują, koloryzują nasadę włosów na kolor zbliżony do naturalnego lub nieco ciemniejszy. W ramach trendu Cherry Glam i #RedHair, szczególnie popularne stają się intensywne odcienie czerwieni na włosach. Z kolei styl Bronde Baleyage opiera się na delikatnym rozjaśnianiu włosów poprzez subtelne pasma. Efekt jest wyjątkowo dyskretny, z łagodnym przejściem, zachowującym naturalny kolor u nasady. W nadchodzącym sezonie wyróżniać się będzie również modne podejście do siwizny – zamiast ją ukrywać, będzie podkreślana i eksponowana. Master Team podzielił się swoimi wskazówkami, jak odwzorować te trendy w salonach fryzjerskich.
W głębinach Metaverse
Trzecia część wydarzenia przebiegła w formie artystycznego spektaklu pozbawionego słów, w którym zespół Master Team prezentował swoje bardzo niestandardowe propozycje fryzur rodem z Metaverse. Jedną z modelek była Hanna Puchalska, znana również jako HI Hania. Na głowie influencerki jeden z reprezentantów Master Artystów stworzył wizerunek Avatara. Motywem przewodnim było wykorzystanie symboliki wody, aby perfekcyjnie oddać istotę cyfrowego świata Metaverse, który istnieje tuż obok nas, czekając jedynie na nasze odkrycie. Starczyło sięgnąć nieco głębiej, aby zanurzyć się w tej fascynującej rzeczywistości. L’Oréal Professionnel Paris jest pierwszą marką fryzjerską, która zdecydowała się na wejście w świat wirtualny. Marka do dziś prężnie działa w tym obszarze, konsekwentnie rozwijając się pod kątem kreatywnym, jak i technologicznym oraz nawiązuje współprace z artystami CGI.
Wieczór zakończył niezwykły występ Zespołu Cello Brothers, którzy na elektrycznych wiolonczelach zagrali współczesną muzykę. Była to idealna metafora połączenia tradycji z nowoczesnością, nawiązując do tego, jak L’Oréal Professionnel Paris łączy swoje bogate dziedzictwo z innowacyjnymi rozwiązaniami opartymi na nauce i technologii.
L’Oréal Professionnel Paris ogłasza zwycięzców międzynarodowego konkursu Style & Colour Trophy
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe