Ania Kuczyńska to gorące nazwisko w świecie polskiej mody, a zarazem jedna z najbardziej cenionych, rodzimych projektantek, którą prestiżowe portale tj. Vogue.co.uk okrzyknęły już „nadzieją Wschodu”. Nic dziwnego, bo Kuczyńska od lat konsekwentnie buduje swoją charakterystyczną markę, którą z pewnością można określić mianem minimalizmu odznaczającego się szykiem, kobiecością i elegancją. Niemal wszystkie sukienki, bluzki, spodnie, t‑shirty i torby utrzymane są w czarnej kolorystyce.
Premierowa kolekcja Ani Kuczyńskiej to kilka nowych modeli ubrań i akcesoriów, które wbrew panującym trendom, nie są kolekcją jedynie na lato, ale na stałe wejdą do sprzedaży. To prawdziwa pochwała minimalizmu i zero waste. Sama projektantka stawia przede wszystkim na jakość i ponadczasowość swoich projektów, które mają współgrać z każdym elementem naszej garderoby przez wiele lat. Kuczyńska znana ze swojej miłości do Włoch, wszystkie najnowsze projekty inspirowane głównie miłością nazwała włoskimi nazwami – są więc t‑shirty Maria Notte i Bianca, sukienka Limoncello Notte, bluzka Amalfi Notte, a wszystko to w myśl idei „ubrana, a nie przebrana”. Najnowsza kolekcja to skórzane torby będące modyfikacją dobrze znanych modeli sprzed kilku lat, a także dwa modele dżinsów ze średnim i ultrawysokim stanem dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych. Nie brakuje także szczególnie modnych w tym sezonie spinek z napisem Amore ręcznie wysadzanym kryształkami czy skórzanym paskom.
W najnowszej kampanii przed obiektywem duetu Wunsche i Samsel znalazła się modelka Oliwia Lis, wystylizowana przez Karlę Gruszecką.
Tekst: Marlena Wysocka