Najnowsza kolekcja polskiej marki LAU jewellery to przede wszystkim nostalgiczny hołd dla beztroskiego, romantycznego lata. W kampanii jesień/zima 2019 Marta Gajewska oraz Szymon Kaspruś – założyciele konceptu Love – Art – Urban (w skrócie LAU) zabierają nas nad polskie morze, które ma tajemniczą naturę. Jest nieoczywiste, a jednocześnie piękne. Zupełnie jak dziewczyna LAU jewellery.
W najnowszej kolekcji marki tym razem dominuje duża biżuteria, wielkie sygnety, łańcuchy, ciężkie bransolety oraz kolczyki. W projektach marki nadal jednak obserwujemy nieustającą miłość do minimalizmu oraz prostych form. Sezon jesień/zima to dla marki czas na masywną biżuterię, która pomimo swej ciężkości wciąż może być ultrakobieca. LAU jewellery to obietnica klasyki i minimalizmu w nowoczesnej formie.
W poprzedniej kolekcji marki zakochały się między innymi Jessica Mercedes Kirschner, Horkruks oraz PaniAniAni. Za zdjęcia do najnowszej kampanii odpowiada Dorota Szulc. Przed obiektywem stanęła Klaudia Loranc.
Marka LAU Jewellery została stworzona przez dwoje przyjaciół : Martę i Szymona – ludzi z dwóch różnych światów. Ona miłośniczka mody, kochająca tętniące życiem miasta, on człowiek artysta – rzemieślnik, pasjonat tworzenia pięknych przedmiotów. LAU jewellery to biżuteria prosta w formie ale z powiewem jutra, zaprojektowana tak aby była piękna od zawsze na zawsze. Fuzja męskiej siły i kobiecej delikatności.
Tekst/zdjęcia: materiały prasowe