Głęboka czerń i świetlista biel, dopracowane formy oraz kowbojskie akcenty – w tym sezonie MAKO stawia kolejny krok w kierunku minimalizmu z zadziornym twistem. Polska marka torebek i butów zaprezentowała właśnie nową kampanię oraz kolekcję, która w piątek 17 maja 2019 trafiła do sprzedaży.
„Projektujemy dodatki, które dodają mocy” – mówi Anna Sękowska, założycielka marki. – “Stawiamy naproste, przejrzyste formy, wybieramy najwyższej jakości, miękkie skóry, a na koniec dodajemy “to coś” – czylinp. zewnętrzny szew w torbie czy unikalne wzory cięć lub subtelny haft w botkach. Chcemy by nasze projektypozwalały się wyróżniać”.
Najmocniejsze akcenty kolekcji to rockowa nerka “cross-body”, kobiecy mini-kuferek oraz botki w stylu kowbojskim o idealnie dopracowanej linii. Klasyczne modele dostępne są nie tylko w ponadczasowej czerni – niektóre z nich pojawiają się również w świetlistej bieli, która króluje na światowych wybiegach mody od lat. Do tego kobiece szpilki i sandałki w leopard print, czyli klasyka w bardziej drapieżnym wydaniu. Wkolekcji nie mogło zabraknąć miękkich, skórzanych worków oversize, które są znakiem rozpoznawczymmarki. Najnowsza kolekcja MAKO to subtelny flirt z dzikim zachodem w mocno wyrafinowanej, miejskiejodsłonie. Ponadczasowe kowbojki świetnie sprawdzą się w nadchodzącym sezonie festiwalowym – idealniebędą pasowały do szortów i letnich sukienek.
Marka nadal trzyma się swoich korzeni nie tylko w dopracowanych formach, ale też w dbałości o perfekcyjną jakość wykonania – każdy projekt bazuje na miękkości naturalnej, włoskiej skóry typu sauvage. Wszystkie produkty MAKO powstają w wyselekcjonowanych manufakturach w Polsce, Włoszech, Hiszpanii iPortugalii.
Nowa kolekcja od piątku 17 maja jest dostępna w butiku on-line na www.mako-store.pl oraz wklimatycznym atelier MAKO, które mieści się na ostatnim piętrze pięknej kamienicy przy ulicy Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.
Credits:
Zdjęcia: Natalia Kontraktewicz
Modelka: Joli, agencja Milk
Stylizacja: Olivia Kijo
Make up & włosy: Agnieszka Wilk