Tekst: Julia Szułdrzyńska
Ten news z pewnością przekona te sceptycznie nastawione do Snapchata fashionistki do natychmiastowej instalacji tej aplikacji. Już jakiś czas temu przestała ona służyć tylko i wyłącznie wysyłaniu znajomym krótkich ujęć, które po chwili znikają. Dzięki Snapchatowi możemy codziennie oglądać relacje z przeróżnych miast na całym świecie, być świadkami najważniejszych imprez, czy wydarzeń, a nawet w pewnym stopniu uczestniczyć w życiu naszych idoli. Prawdziwym zaskoczeniem było dla nas wykorzystanie tej aplikacji przez dom mody Burberry. Osoby obserwujące brytyjską markę mogły zobaczyć jej najnowszą kampanię reklamową wykonaną przez samego Mario Testino.
Dyrektor kreatywny marki, Christopher Bailey, wykazał się sporą pomysłowością decydując się na taką formę reklamy. Jesteśmy także pod wrażeniem tego, że udało mu się przekonać Testino do odłożenia profesjonalnego aparatu na rzecz telefonu. Na początku mogliśmy się przyjrzeć modelom i modelkom biorącym udział w kampanii, a następnie zobaczyliśmy pięknie wykadrowane zdjęcia prezentujące najnowszą kolekcję. Podziwiamy dom mody za odwagę, jednocześnie jesteśmy zachwyceni. Uwielbiamy te zdjęcia za naturalność, gdyż fotografii na Snapchacie w żaden sposób retuszować się nie da. Dzięki temu mamy wrażenie, że tą one prawdziwe, wyjęte z życia.
To nie pierwszy raz kiedy marka korzysta z tej aplikacji aby zbliżyć się do swoich fanów. Już podczas jednego z pokazów mogliśmy zobaczyć relację na żywo, prosto z wybiegu. W obecnych czasach ze Snapchata korzysta ogromna ilość osób. Stwarza to możliwość znanym firmom czy osobistościom na zbliżenie się do swoich fanów.
For Vers-24, Warsaw